T
Tulipa vaan mieleen
Vieras
Eli miten teillä muilla uusperheellisillä on mennyt juhliin kutsumiset? Itse, kun pitää juhlat niin saa toki kutsua kenet tahtoo jne, mutta pohdin vaan tätä. Meillä on lapset vuoroviikoin ja toistaiseksi tämän yhdessä asumisen aikana synttärikutsuja ja vastaavia on tullut vain miehen puolelta. Ja sinne on kutsuttu vain mies lapsineen ja minut. Omien lasteni nimiä ei kutsuissa ole.
Sattumalta nämä aiemmat juhlat on menneet sellaisille viikoille, kun lapseni ovat olleet isällään eli ei mitään hämminkiä siinä. Mutta nyt tuli kutsu sellaiselle viikolle, kun lapset ovat meillä. Eli meneekö se nyt sitten vaan niin, että mies menee sinne omien lastensa kanssa ja minä jään omieni kanssa kotiin, koska heitä ei ole kutsuttu enkä tokikaan itse lähde mitään synttärikakkua syömään ja jätä lapsia keskenään.
Onko siis ihan tavallinen tapa toimia niin, että jaotellaan se uusioperhe näin?
Itse olen myös elänyt uusioperheessä ja kyllä me ainakin kävimme kokonaisena perheenä aina kaikkialla oli ne juhlat sitten kummalta puolelta tahansa.
Sattumalta nämä aiemmat juhlat on menneet sellaisille viikoille, kun lapseni ovat olleet isällään eli ei mitään hämminkiä siinä. Mutta nyt tuli kutsu sellaiselle viikolle, kun lapset ovat meillä. Eli meneekö se nyt sitten vaan niin, että mies menee sinne omien lastensa kanssa ja minä jään omieni kanssa kotiin, koska heitä ei ole kutsuttu enkä tokikaan itse lähde mitään synttärikakkua syömään ja jätä lapsia keskenään.
Onko siis ihan tavallinen tapa toimia niin, että jaotellaan se uusioperhe näin?
Itse olen myös elänyt uusioperheessä ja kyllä me ainakin kävimme kokonaisena perheenä aina kaikkialla oli ne juhlat sitten kummalta puolelta tahansa.