Uusin takaisku öyhöttäjille

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Niin ja ottaen vielä huomioon, että myöntäjä oli yliopisto. Yliopistoissa on paljon hyvää, mutta harvan yliopiston poliittista mielipidettä tarvitsee kysellä. Ne on niin lähtökohtaisen läpi vasemmistolaisia ideologialtaan, kuin olla ja voi. Sannan kohdalla on plussana tämä voimaantuminen naisena. Miinuksina ovat pohtineet ehkä sitä, että kun on väärä ihonväri ja seksuaalinen suuntautuminen. Mutta koska tyyppi noin muuten vaikuttaa tuollaiselta feministisen vihaiselta kääpiösnautserilta, niin annetaan mennä... olkoon kunniatohtori. :D
Mä voisin kirjoittaa Sannan puheen sinne.
Teemoja:
Ukrainan sota
Yhdentyminen
Ilmasto
Naisten oikeudet
Tyttöjen oikeudet

Copypasteta nuo teemat, niin saat rustattua puheet Alexandra Occasio-Cortesille, Kamala Harrisille ja Meghan Marklelle. :)
 
vierailija
Niin ja ottaen vielä huomioon, että myöntäjä oli yliopisto. Yliopistoissa on paljon hyvää, mutta harvan yliopiston poliittista mielipidettä tarvitsee kysellä. Ne on niin lähtökohtaisen läpi vasemmistolaisia ideologialtaan, kuin olla ja voi. Sannan kohdalla on plussana tämä voimaantuminen naisena. Miinuksina ovat pohtineet ehkä sitä, että kun on väärä ihonväri ja seksuaalinen suuntautuminen. Mutta koska tyyppi noin muuten vaikuttaa tuollaiselta feministisen vihaiselta kääpiösnautserilta, niin annetaan mennä... olkoon kunniatohtori.
Oikeistlainen Santos juuri poistatti kirjat koulusta. Kumpi parempi sitten, väärillä kirjoilla, vai ilman kirjoja.. voi voi teitä..
 
Oikeistlainen Santos juuri poistatti kirjat koulusta. Kumpi parempi sitten, väärillä kirjoilla, vai ilman kirjoja.. voi voi teitä..
Niin sehän liittyy itse asiassa mainitsemaani oppilaitosten poliittisuuteen. Väite vahvistaa argumenttini, kiitos siitä. Eli jos pitää yleisesti alkaa tsekkaamaan oppikirjatkin jo läpi, kun sinne ujutetaan jotain LBGTQ -poliittista shaissea, niin se vain näyttää ettei koululaitos ole todellakaan poliittisesti vapaa. Etenkin tämä korostuu yliopistoissa, mutta on sitä jo matalammillakin luokka-asteilla.
 
Woken synnyinmaan tyypit valinneet woke-pääministerin kunniatohtoriksi - kuka yllättyi?

Sama kuin Kiinan yliopisto valitsisi vaikka Sergei Lavrovin kunniatohtoriksi. Tai Etelä-Jemen kutsuisi Iranin jonkun tyypin puhumaan.
Sama aatemaailma.

Ja ei, en ole ylpeä. Voisi jokin Usan rebukaarti pyytää Niinistöä vaikka kunniamoguliksi - ei kiinnosta.
Ei. Mä en ees huomais jos Niinistö hölöttäis Usassa joku tohtorinhattu päässä.
En ymmärrä miks Sanna-fanitkaan tekee tästä isomman numeron.

Toki kaikella saatetaan ulkomailla pedata Sannalle EU-johtajan pestiä.
Tuolla on kaksi tarkoitusta, nostaa hieman Sannan profiilia "kansainvälisenä vaikuttajana" ja yliopiston mainetta "edistyksellisenä".

Sauli Niinistö on kunniatohtori, Sannan riemuksi vielä nimenomaan Tampereen yliopiston kunniatohtori. :giggle:
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Niin sehän liittyy itse asiassa mainitsemaani oppilaitosten poliittisuuteen. Väite vahvistaa argumenttini, kiitos siitä. Eli jos pitää yleisesti alkaa tsekkaamaan oppikirjatkin jo läpi, kun sinne ujutetaan jotain LBGTQ -poliittista shaissea, niin se vain näyttää ettei koululaitos ole todellakaan poliittisesti vapaa. Etenkin tämä korostuu yliopistoissa, mutta on sitä jo matalammillakin luokka-asteilla.
Olisi kuvitellut, että olisit fiksumpi, mutta tyypillistä teille ääripäille, näette vihollisia joka paikassa. Nauran räkäisesti molemmille ääripäille. Ja opeta sinä vain jumaluusoppia kakaroillesi.
 
vierailija
Niin sehän liittyy itse asiassa mainitsemaani oppilaitosten poliittisuuteen. Väite vahvistaa argumenttini, kiitos siitä. Eli jos pitää yleisesti alkaa tsekkaamaan oppikirjatkin jo läpi, kun sinne ujutetaan jotain LBGTQ -poliittista shaissea, niin se vain näyttää ettei koululaitos ole todellakaan poliittisesti vapaa. Etenkin tämä korostuu yliopistoissa, mutta on sitä jo matalammillakin luokka-asteilla.
Jo toinen vasemmistolainen kunniatohtori! Sekös sua harmittaa!
 
vierailija
Miksi se mua harmittaisi jos/kun vasurit taputtelevat toisiaan olalle? Antaa mennä vaan Mutta onko se meriitti kuplan ulkopuolella, no se on toinen kysymys taas se.
Hänen sanotaan olleen suorapuheinen Nato-jäsenyyden puolestapuhuja ja Venäjän hyökkäyksen vastustaja. Häntä kehutaan myös tehokkaasta johtajuudesta koronapandemian aikana.

Sähkö vastusta Natoa ja puolustat Venäjää, vai..?
 
Ai eikö kunniatohtori jaan arvosana riitä sulle, et toikin on vaan "kuvia ja tunnelmaa"..
Eivät nuo kunniatohtorit mitään arvosanoja (tai tutkintoja) ole. Kyseessä on vain kohteliaisuus/kunnianosoitus joko tieteellisesti arvostetulle tai poliittisesti/taloudellisesti hyödylliselle henkilölle. Aika hyvin näistä kommenteista ilmenee se, että kovin harvalla palstalle kommentoivalla on selkeää käsitystä akateemisesta maailmasta.

Suomessakin kunniatohtoreita riittää. Tässä esimerkkejä:

Turun yliopisto
Helsingin yliopisto
Oulun yliopisto
Tampereen yliopisto

Kunniatohtoreita ovat esim. jääkiekkopomo Jarmo Kekäläinen, telakkapomo Jan Mayer, kirjailija Rosa Liksom ja toimittaja Minna Pyykkö.

Sanna Marinin kanssa (woke-henkeen) samaan aikaan kunniatohtoriksi vihitään musta (tai ainakin meitä tummempi) balettitanssija Misty Copeland. Ansainnee kunnianosoituksen Sannaa paremmin, vaikka en USAn balettimaailmaa tunnekaan.

Misty Copeland
 
Kyllä sä kuitenkin nautit suomalaisesta tekniikasta, vai etkö pidäkään sitä minkään arvoisena?
Mitenköhän tämä tähän liittyy? Vai veditkö nyt aasinsillan aika kaukaa ja jotakuinkin ajatuksissasi näin: sanoin yliopistoja vasemmistolaiseksi -> se on haukku -> jos haukkuu yliopistoja jossain -> kritisoi kaikkea mitä yliopistot tekevät -> yliopistot valmistavat mm. insinöörejä -> hän vastustaa insinöörejä -> jos vastustaa insinöörejä -> vastustaa kaikkea mitä insinöörit saavat aikaiseksi -> he saavat aikaiseksi mm. uutta tekniikkaa.

En tiedä, mutta tuo ajatusketju tai vastaava rimpsu sen täytynee olla. Aika pitkältä hait, pisteet siitä. Mutta lyhyt vastaus: nautin tekniikasta.
 
Hänen sanotaan olleen suorapuheinen Nato-jäsenyyden puolestapuhuja ja Venäjän hyökkäyksen vastustaja. Häntä kehutaan myös tehokkaasta johtajuudesta koronapandemian aikana.

Sähkö vastusta Natoa ja puolustat Venäjää, vai..?
Mites nää vasureiden ajatusketjut on tänään ihan poikkeuksellisen huonoja. Vähän nyt tsemppiä, tai menee suomi24 -tasolle :D

En vastusta Natoa tai kannata Venäjää. Mutta onko sun ajatusketju jotenkin niin, että mun pitäisi olla kaikessa eri mieltä kuin Sanna Marin, tai muuten olen hänen faninsa? Eli jos Sanna sanoo, että pizza on hyvää, mun pitää a) inhota pizzaa tai b) olla Sanna-fani? No jos mä sit sulta pyydän lupaa, niin annaks? Mä halusin pitää pizzasta ja Natosta, mutta olla samaan aikaan olematta Sanna-fani. Käyx?!
 
vierailija
Mitenköhän tämä tähän liittyy? Vai veditkö nyt aasinsillan aika kaukaa ja jotakuinkin ajatuksissasi näin: sanoin yliopistoja vasemmistolaiseksi -> se on haukku -> jos haukkuu yliopistoja jossain -> kritisoi kaikkea mitä yliopistot tekevät -> yliopistot valmistavat mm. insinöörejä -> hän vastustaa insinöörejä -> jos vastustaa insinöörejä -> vastustaa kaikkea mitä insinöörit saavat aikaiseksi -> he saavat aikaiseksi mm. uutta tekniikkaa.

En tiedä, mutta tuo ajatusketju tai vastaava rimpsu sen täytynee olla. Aika pitkältä hait, pisteet siitä. Mutta lyhyt vastaus: nautin tekniikasta.
Ei ku Halonen on tekniikan kunniatohtori.
Se oot kyl sä, joka ihan ite keksit ton rimpsun.. ootko luovalla alalla sit. Kannattais, mut persut leikannee sieltä. Vitsi, et astuit miinaan ja upposit. Et olis kyl enää syvemmin voinut :D
 
Ei ku Halonen on tekniikan kunniatohtori.
Se oot kyl sä, joka ihan ite keksit ton rimpsun.. ootko luovalla alalla sit. Kannattais, mut persut leikannee sieltä. Vitsi, et astuit miinaan ja upposit. Et olis kyl enää syvemmin voinut
Tekniikan kunniatohtorilla ei ole mitään tekemistä tekniikan kanssa. Halonen ei siis välttämättä osaa vaihtaa paristoja matkaradioon.
 
vierailija
Mites nää vasureiden ajatusketjut on tänään ihan poikkeuksellisen huonoja. Vähän nyt tsemppiä, tai menee suomi24 -tasolle

En vastusta Natoa tai kannata Venäjää. Mutta onko sun ajatusketju jotenkin niin, että mun pitäisi olla kaikessa eri mieltä kuin Sanna Marin, tai muuten olen hänen faninsa? Eli jos Sanna sanoo, että pizza on hyvää, mun pitää a) inhota pizzaa tai b) olla Sanna-fani? No jos mä sit sulta pyydän lupaa, niin annaks? Mä halusin pitää pizzasta ja Natosta, mutta olla samaan aikaan olematta Sanna-fani. Käyx?!
Noiden meriittien takia Marin siis valittiin. Sunhan mielestä koko homma on ihan väärää. Ei mitään oikeita meriittejä, vaan vassareiden tuhinoita. Hah, jatka vain sekoilua, täähän menee hauskaksi
 
vierailija
Miksi tämän ketjun ressukat purkavat kateuttaan ja pahaaoloaan vuodesta toiseen tällä palstalla? Perustakaa keskenänne joku nettisivu, jossa voitte sekoilla mielin määrin.
Juttunne ovat sairaita ja voi sitä poloista lukijaa joka erehtyy selaamaan juttujanne.
Olette Seiska-lehden asiakaskuntaa. Odotan päivää kun joudutte vastuuseen kirjoituksistanne. Lööpissä sitten lukee: mammapalstan törkyjutut tuomittitiin kunnianloukkauksina.
 
Ei ku Halonen on tekniikan kunniatohtori.
Se oot kyl sä, joka ihan ite keksit ton rimpsun.. ootko luovalla alalla sit. Kannattais, mut persut leikannee sieltä. Vitsi, et astuit miinaan ja upposit. Et olis kyl enää syvemmin voinut
Jaa jaa. Ja miten Halonen liittyy tähän Sanna Marinin saamaan tunnustukseen? Siitähän tässä oli aloituksessa kyse. Ja ei, en ole luovalla alalla, mutta kun sekään ei ole nyt keskustelun aihe. Ootko torstaina humalassa, vai miten sulla ei nyt yhtään pysy setti ja ajatukset kasassa? Ei tämä nyt sentään niin vaikea keskustelu ole. Niitä ’vähän monimutkaisempiakin’ täällä on ollut ja ymmärrän kyllä, että niissä olet kadottanut jyvän. Mutta tämän keskustelun aihe on sentään hyvin kompakti. Ja ei: se ei liity mun taiteellisuuteen, persuihin, Haloseen, eikä hallituksen tuleviin leikkauksiin.
 

Yhteistyössä