uusiiko kukaan avioliitto valoja suomessa?

• Viestiketjun aloittaja amalia
  • Ensimmäinen viesti
amalia
Amerikkalaisissa sarjoissa /elokuvissa se on aivan yleistä, mutta tunnetko/tiedätkö ketään joka suomessa tekisi niin? Ja onko se mielestäsi hyvä idea?

Olemme suunnitelleet että 10vuotis hääpäivänä uusisimme valat kirkossa, kahden kesken, eli ei mitään hääjuhlia. Ehkä ulkomailla...

joo-on
kaunis tapa kahden kesken tai läheisten kesken. Tai miksei vaikka isommallakin porukalla, jos ei vierailta edellytetä mitään erikoisia lahjuksia tms. Meillä tuossa juuri kutsu, jossa oikein erikseen mainitaan että tavaraa on mutta jos rahaa kiitos... Juu, ja jää ne bileet väliin juuri tuon raha-anomuksen takia.

pieni sydän ei pysty kirj.
Itse olen kerran ollut valojen uusimisjuhlassa. Ystäväpariskuntani halusi vahvistaa liittonsa 10v hääpäivän kunniaksi. Vieraita oli pieni joukko. Pienet lahjat vietiin. Oli kaunis tilaisuus

ap
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän ei pysty kirj.:
Itse olen kerran ollut valojen uusimisjuhlassa. Ystäväpariskuntani halusi vahvistaa liittonsa 10v hääpäivän kunniaksi. Vieraita oli pieni joukko. Pienet lahjat vietiin. Oli kaunis tilaisuus
Mukava kuulla että joku sentään suomessakin uusii valojaan.
Millainen juhla se oli? ja minkälaisessa paikassa? Ensin kirkossa ja sitten joku juhlapaikka vai millainen systeemi se oli? Oliko jotain ohjelmaa niinkuin häissä yleensä on tapana?

p s ei vieläkään mustana
Valojen uusinta oli kirkossa jossa pappi kysyi "tahdotko edelleenkin rakastaa..." tai jotain sinnepäin. En enää tarkasti muista. Sitten oli juhla jossa pientä ohjelmaa, sekä kakkukahvit.

Yhteistyössä