Uusia ystäviä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yksinäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

Yksinäinen

Vieras
Olisi ihana löytää joku ihminen, jonka kans käydä vaikka kahveella ja jonka kanssa voisi jakaa elämän ilot ja surut, kyläillä puolin ja toisin ym ym.

Kaipaako joku muu tällaista ystävää?

Minä myös kaipaan, ollaan asuttu uudella paikkakunnalla 1v ja olen saanut nolla ystävää. Ei ole ketään kenen luokse voisi mennä käymään. Minulla on kolme lasta joista yksi erityislapsi ja sen myötä olen huomannut ketkä ovat ystäviä ja ketkä ei. Muutama tosi ystävä on mutta asuvat liian kaukana.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Minä myös kaipaan, ollaan asuttu uudella paikkakunnalla 1v ja olen saanut nolla ystävää. Ei ole ketään kenen luokse voisi mennä käymään. Minulla on kolme lasta joista yksi erityislapsi ja sen myötä olen huomannut ketkä ovat ystäviä ja ketkä ei. Muutama tosi ystävä on mutta asuvat liian kaukana.

Mulla on myös erityislapsi. Missäpäin asut?

Alkuperäinen kirjoittaja toki:
Alkuperäinen kirjoittaja :

Mulla on myös erityislapsi. Missäpäin asut?

Uudella maalla, melkein eteläisin suomen kaupunki tai voiko tätä kaupungiksi kutsu :-) pikku kyläpahanen ;-)

Uusimmat

Yhteistyössä