uusia ystäviä allergiaperheistä...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tähtisadezz
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tähtisadezz

Vieras
Hei! Asuukos espoon suunnalla muita allergiaperheitä?? Itse olen 29 vuotias äiti ja perheeseeni kuuluu mieheni lisäksi 2 erittäin allergista lasta ja välillä jaksaminen on kovilla. Näin kesän tullessa olisi mukavaa saada uusia tuttavuuksia joille kertoa kuulumisia sähköpostien välityksellä ja miksei ehkäpä vaunulenkeille kesällä. Itse asumme kivenlahdessa, muutimme vasta viime syksynä joten kaikki "on meille vielä uutta"! =)

Hei,
Meillä on myös kaksi lasta, joista toinen on kovin allerginen. Lisäksi on astma ja atooppinen iho. Kevättä odotellaan lievällä kauhulla siitepölyineen. Ruoka-allergioiden kanssa on mennyt viime aikoina kohtuullisen hyvin. Asumme Latokaskessa, joten aika lähellä ollaan:)

Terveisin clara2@jippii.fi

Hei!
Olit jokin aika sitten hakemassa kaks plussan sivuilla allergiaperheitä.
Itselläni on 12v allerginen ja atopiasta kärsivä poika.(ollut 4kk iästä lähtien). Sitten on pian 3v tyttö jolla ei ole ilmennyt tähän mennessä mitään. Ja sitten nuorin 5kk jolla nyt ilmennytä atopiaa.
Olen 32v ja asun Matinkylässä. Meilaa jos haluat meiliystävää ja toki voidaan tavatakkin.

T: Kati
os. kite-kat@suomi24.fi

Löytyy mutta ei eteläisestä Suomesta olla.
Mutta allergiaa löytyy eli kananmunaa, maito, useat raa'at kasvikset, kissa, koira, siitepölyt suunnilleen kaikki, luonnon home, pähkinät, juustot, pitkä rivi mausteita, banaani, suklaa.... listaa voisi jatkaa, mutta luojan kiitos nuo on jakaantuneet perheessä neljälle. Kuitenkin se asettaa omat rajoituksensa elämään ja toisaalta sitten vaikka periaate on että kaikki syö samaa ruokaa, niin sitä joskus joustetaan ja joku saakin omat herkut jota ei kaikki voikaan syödä. Joo ja meidän allergikot on kaikki vähintään 6 v ja vauvaikä me kahlattiin läpi suht helposti eli silloin ei lapset oireilleet paitsi tuo maitoallergikko jonka uskottiin selvinneen siitä, mutta sitten yhtäkkiä tajuttiin että se olikin maitoa... Ja siitepölytapaus alkoi oireilla vähän alle 2 v ja siinä tuli nuo kasvikset samassa paketissa...
Jos haluat/te vaihtaa kokemuksia niin meiliä osoitteseen allekriaa@hotmail.com

Yhteistyössä