Uusia ystäviä!

Heipparallaa! Olen 26 vuotias äiti vailla uusia ystäviä ja meili kavereita. Ukko löytyy ja poika 11kk.Suunnitelmissa olisi toinenkin toukka =) Asun aika "korvessa" ja kaipaan elämään piristystä...


osoitteeni on Piijuska-78@luukku.com

 
Irmukka
Terve!javascript:emoticon(':)')
Sun viestis oli niin hauskasen olonen, et oli pakko vastata!
Mä oon 27 vuotias, 11 kuukautta vanhan tytsän äiti. Ukko löytyy täältäkin suunnasta. Niin ja pari koiraa. Me ei asuta ihan noin korvessa kuin te. Mut ei ihan keskustassa kuiteskaan Eurajoella tarkkaanottaen. Syksy painaa päälle ja jotain hauskaa pitäs kehittää. Uus meilikaveri vois olla sellanen. Mitäs sanot? Mut sattuskos teitin koneesta löytyy messenger? Se olis mukavampi tapa pitää yhteyttä. ;)
 
Hei Irmukka! En oo vähään aikaan käyny täällä kaksplussan sivulla hengaamassa ku meijän kone on tilttiny...olisi kiva meilailla sinun kanss...messangeri-jutskan oon aikonu laittaa, meijän koneella pääsee sinne, mutta mä en tajua sitä systeemiä. Mä käyn rauhassa tutustumassa siihen hommeliin niin voisin sen hankkiakin...nää koneet menee yli hilseen, mutta opettelen... =)


Kirjoitellaan: Piijuska-78@luukku.com
 
Hei!
Meilikamun puute vaivaa myös minua! myös messenger-kamut on tervettulleita (messe os aramanda99@hotmail.com VAIN MESSE OSOITE!!!)
olen kohta 26 vuotias kahden pojanviikarin äiti. pojat 2v 7kk ja 2,5kk. 1-2 koiraa myös perheewssämme ja isä myöskin!
olis kiva meilailla
meilaa, jos kiinnostaa teron.oma@luukku.com
 

Yhteistyössä