uusia ystäviä vailla.. pino tähän...

elikkäs jos kaipaat uusia tuttavuuksia, keskustelu tovereita niin tehdäänpäs tähän tutustumis ketju..

itsellä on huikeat 3 naispuolista ystävää, olen pikkasen ujo.. ja näytän vihaiselta joten irl kukaan ei tule juttelemaan...

 
ilmoittaudun
täällä ois yks eukko vailla ulkoilu/leikkipuisto biletys kaikkeen mahdolliseen kaveria/ystävää ja hei mua sanotaan sosiaaliseks joo-o taidan olla laiska tutustumaan itä hki vaikutetaan 30+ ikää lapsia 15-1v 4 kpl
 
Mullekkin kelpaisi uudet ystävät. Meinaa päivät olla toisinaan kovinkin pitkän tuntuisia, varsinkin silloin kun mies lähtee töiden jälkeen johonkin harratuksiin tms...
Ystävät ovat kaikki jääneet helsinkiin,kun sieltä muutin reilut 2v sitten, joten nyt niitä ei päivisin kovin montaa ole.. :'(

*muoks* Yhden n. puoltoista vuotiaan pojan äiti siis olen ja loimaalla vaikutetaan..
 
Alkuperäinen kirjoittaja rinsessan äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Emiilia:
Hei!

Minä Salosta, Halikon rajan tuntumasta, ja kohta kolmen äiti. Ystävät ovat tervetulleita.
rinsessan äiti, tuu ihmeessä syömään meitin kanssa 22.5?
Syömään minne?
Tuolla tapaamis puolella on ilmoitus. Varmaan mennään taas fransmanniin äitien kanssa. Tuu ihmeessä mukaan!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Emiilia:
Alkuperäinen kirjoittaja rinsessan äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Emiilia:
Hei!

Minä Salosta, Halikon rajan tuntumasta, ja kohta kolmen äiti. Ystävät ovat tervetulleita.
rinsessan äiti, tuu ihmeessä syömään meitin kanssa 22.5?
Syömään minne?
Tuolla tapaamis puolella on ilmoitus. Varmaan mennään taas fransmanniin äitien kanssa. Tuu ihmeessä mukaan!!!!
En löytänyt mitään ilmoitusta vai oonkohan ihan sokea
:ashamed:
 
sayenna harmaana
Nopsaan poikkeemassa, mutta tähän pinoon minäkin voisin tulla :) elikäs äiti 29v ja lapsia kolme, uudet tuttavuudet tervetulleita! Niin ja Tampereella asustellaan :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja rinsessan äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Emiilia:
Alkuperäinen kirjoittaja rinsessan äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Emiilia:
Hei!

Minä Salosta, Halikon rajan tuntumasta, ja kohta kolmen äiti. Ystävät ovat tervetulleita.
rinsessan äiti, tuu ihmeessä syömään meitin kanssa 22.5?
Syömään minne?
Tuolla tapaamis puolella on ilmoitus. Varmaan mennään taas fransmanniin äitien kanssa. Tuu ihmeessä mukaan!!!!
En löytänyt mitään ilmoitusta vai oonkohan ihan sokea
:ashamed:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1038380



 
Vielä harmaana...
Täällä yksi juuri Lietoon muuttanut. 1 v 7 kk ikäisen pojan äiti (itse oon 28-vuotias). Töissä kylläkin käyn mutta kaveria kaipaisin siitä huolimatta :) . Jos muita löytyy niin voisin yv:tä laittaa. Niin ja toiveissa olisi toinen lapsi, joten ehkäpä tässä jossain vaiheessa oon taasen kotosalla ;) .
 

Yhteistyössä