Uusia ystäviä E-Pohjanmaalta

Olen äitiyslomalla oleva neljän lapsen äiti. Olen yli 35, vanhimmat lapseni ovat jo ala-asteella. Olen muuttanut tänne Etelä-Suomesta, ja olen aika yksinäinen, sillä pohjalaiset tuntuvat olevan sisäänpäinkääntyneitä, eikä uusia ihmisiä suvaita niin vaan. Minulla ei ole täällä sukulaisiakaan, joten kulutan sitten aikaa yleensä vain perheen parissa. Tulen olemaan kotosalla vielä varmaan melkein 3 vuotta, joten olisi mukava saada uusia tuttavia, ihan kirjoitteluunkin, vaikka olisikin kiva kasvotustenkin lörpötellä. Varsinkin täälläpäin asuvat ei-pohjalaiset kiinnostavat. Itse siis asuskelen Kauhajoella, joten ottakaa kaikki yhteyttä reippaasti.
Pidän kaikenlaisesta haahuilusta, kirjoista, kulttuurista ja hyväksyn tosi erilaisiakin ihmisiä. Naismaisesti pidän myös vaatteista, koruista yms. hömpästä, joten osaan olla muutakin kuin tiukan asiallinen. Itse en ole ehtinyt olla kovin paljoa mukana työelämässä, kun olen hoitanut lapsia ja opiskellut pitkään, joten olisi ihana jutella samassa tilanteessa olevien ihmisten kanssa. Osoitteni on kentset@suomi24.fi

Yhteistyössä