Hauska ilme. =)Alkuperäinen kirjoittaja AlterEgo:uusvanha mulla
kamalin kuva ikinä, siksi sen laitoinkin.
Ihana kuva.Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:noin viikon vanha mulla =)
Näytät ihan siltä mitä ajattelinkin Valtaistuimelle sopivaAlkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:juuri eilen vaihdoin pari, kolme (?) vuotta vanhan oman kuvani, siis ihan valokuvan tällä kertaa.
oletko tämä?Alkuperäinen kirjoittaja AlterEgo:uusvanha mulla
kamalin kuva ikinä, siksi sen laitoinkin.
Miellyttävät kasvot. kerta kaikkiaan.Alkuperäinen kirjoittaja Ellida:Ootteko laittaneet uusia profiilikuvia nykyään? Itse vaihdoin joulukisun omaan naamaan. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Näytät ihan siltä mitä ajattelinkin Valtaistuimelle sopivaAlkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:juuri eilen vaihdoin pari, kolme (?) vuotta vanhan oman kuvani, siis ihan valokuvan tällä kertaa.
Kiitos! Sinulla upeat hiukset, onko nyttenkin samat värit?Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Miellyttävät kasvot. kerta kaikkiaan.Alkuperäinen kirjoittaja Ellida:Ootteko laittaneet uusia profiilikuvia nykyään? Itse vaihdoin joulukisun omaan naamaan. :ashamed:
On kyllä. Mihin sitä leopardi täplistään pääsee? Tai Jonsered väreistään.Alkuperäinen kirjoittaja Ellida:Kiitos! Sinulla upeat hiukset, onko nyttenkin sama väri?
no kiitosAlkuperäinen kirjoittaja Ellida:Ihana kuva.Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:noin viikon vanha mulla =)
=)
Oletko tuossa kuvassa? Kaunis oletAlkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:viikon vanha kuva toi kai on..
et uus silleensä..
Ihanat hennaukset(kin)Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:viikon vanha kuva toi kai on..
et uus silleensä..
noup..en ..ihan netistä bongasin kun etin kuvaa hääpuvusta joka miehen siskolla oli.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletko tuossa kuvassa? Kaunis oletAlkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:viikon vanha kuva toi kai on..
et uus silleensä..
Todella kaunis.Tulee heti mieleen se eilinen leffa... ylpeys ja ennakkoluulo.Siinä oli yhtä kaunis pääosan esittäjä.Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:viikon vanha kuva toi kai on..
et uus silleensä..
Otatko miut hovineidoksi? :xmas: Passatakkin osaan, pientä luonnevikaa löytyy... Omituinen erakko jolla on sadasosasekunnin sytytyslanka. Hullu kun pullosta tulluAlkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Minähän olen Kärpän Styranki, Mamukoiden Mamukka ja Ylin Käskynantaja.
Hovineidon vakanssi olisi kyllä avoinna...
joo noi on häähennaukset .. hennausjuhlista.tyyriimpi versio kun tossa on koristekiviä (tosin tossa vaiheessa ei näy kunnolla kun ei oo viel otettu sitä hennaa pois).Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Ihanat hennaukset(kin)Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:viikon vanha kuva toi kai on..
et uus silleensä..
Suosituksetkin kohdillaan!Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Otatko miut hovineidoksi? :xmas: Passatakkin osaan, pientä luonnevikaa löytyy... Omituinen erakko jolla on sadasosasekunnin sytytyslanka. Hullu kun pullosta tullu
Kelpaanko mäAlkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Näytät ihan siltä mitä ajattelinkin Valtaistuimelle sopivaAlkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:juuri eilen vaihdoin pari, kolme (?) vuotta vanhan oman kuvani, siis ihan valokuvan tällä kertaa.
Minähän olen Kärpän Styranki, Mamukoiden Mamukka ja Ylin Käskynantaja.
Hovineidon vakanssi olisi kyllä avoinna...