siihen päiväkirjaan... en tiiä minäkään sitä..Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:Mulla se kysyy jotain fakin salasanaa koko ajan..
Niin mäkinAlkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Hyi hitto, kun pelästyin! :ashamed:
Apua, en mulla semmosta oo tullu.. peiliä säikähin. Uskaltaakohan tätä ees pelata.. Miten niin oon paskahousu?Alkuperäinen kirjoittaja jossu84:minäki pomppasin ilmaan ku se käsi tuli sieltä..
ku sulla joku pimputtaa oven takana siinä alussa niin menet avaamaan niin sieltä tulee musta käsi... ei tää oo pelottava, ainakaan vielä. ja nyt on vielä päivä... eri jos illalla pelais hiljaisuudessa...Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:Apua, en mulla semmosta oo tullu.. peiliä säikähin. Uskaltaakohan tätä ees pelata.. Miten niin oon paskahousu?Alkuperäinen kirjoittaja jossu84:minäki pomppasin ilmaan ku se käsi tuli sieltä..
Missä pyöree on? Sitä taidetaan tarvita makkarissa..Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Sain avaimen, taskulampun, hanskat ja jonkun pyöreen, ihan kuin olisi patterin termostaatti.
Se tuli sieltä suihkukaapista, kun olin ensin säikähtänyt kunnolla.Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:Missä pyöree on? Sitä taidetaan tarvita makkarissa..Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Sain avaimen, taskulampun, hanskat ja jonkun pyöreen, ihan kuin olisi patterin termostaatti.
mistä?? mistä? kaikki muut mulla on lisäksi kynttilä vessapaperi. hanskat jo käytinAlkuperäinen kirjoittaja siiperi:Missä pyöree on? Sitä taidetaan tarvita makkarissa..Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Sain avaimen, taskulampun, hanskat ja jonkun pyöreen, ihan kuin olisi patterin termostaatti.
mistä toinen avain?Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:Mä en saa suihkukaappia auki! Mulla on vessapaperia, kynttilä, videokasetti ja taskulamppu. 2 avainta ja hanskat käytetty.