Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:uudesta niin varmuuta ole. mutta moro kuitenki :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Moro Blume B)
Noo ei vaan, tervetuloa :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:uudesta niin varmuuta ole. mutta moro kuitenki :wave:
Reilua epäillä heti ensimmäiseksi. Jospa ensin tutkitaan ja sitten vasta hutkitaan, okei?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Moro Blume B)
Noo ei vaan, tervetuloa :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja heipati:Jos olisit ihan uusi palstalla, et sanoisi uusi täällä TAAS.
mutta kiva silti tavata. :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja heipati:Jos olisit ihan uusi palstalla, et sanoisi uusi täällä TAAS.
hyvä kun muutkin huomaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja heipati:Jos olisit ihan uusi palstalla, et sanoisi uusi täällä TAAS.
Mä miettisin ihan samaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja heipati:Jos olisit ihan uusi palstalla, et sanoisi uusi täällä TAAS.
turkulainen![]()
oli pakko![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja heipati:Jos olisit ihan uusi palstalla, et sanoisi uusi täällä TAAS.
turkulainen![]()
oli pakko![]()
Mitäs vikaa turkulaisissa on?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja heipati:Jos olisit ihan uusi palstalla, et sanoisi uusi täällä TAAS.
turkulainen![]()
oli pakko![]()
Mitäs vikaa turkulaisissa on?![]()
ei mitään. moni hyvä kaveri on sieltä. tuo "miettisin" vaan paljasti. jos se nyt mikään salaisuus on ollukkaan.. :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja heipati:Jos olisit ihan uusi palstalla, et sanoisi uusi täällä TAAS.
Alkuperäinen kirjoittaja Evitar:Alkuperäinen kirjoittaja heipati:Jos olisit ihan uusi palstalla, et sanoisi uusi täällä TAAS.
Sanoin ton "uusi täällä taas" sillä just että kun olen seurannut palstaa ja rohkenin lopulta rekisteröityäeli juts se että täällä on monikin rekannut itsensä ja esittelee ihtesä melkein samailla sanoilla
niin se TAAS tulee just tuosta
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja qwer:Alkuperäinen kirjoittaja Evitar:Alkuperäinen kirjoittaja heipati:Jos olisit ihan uusi palstalla, et sanoisi uusi täällä TAAS.
Sanoin ton "uusi täällä taas" sillä just että kun olen seurannut palstaa ja rohkenin lopulta rekisteröityäeli juts se että täällä on monikin rekannut itsensä ja esittelee ihtesä melkein samailla sanoilla
niin se TAAS tulee just tuosta
![]()
Minä ymmärsin tuon, että "taas uusi", eikä "taas minä"...![]()