Uusi suhteeni ja heti suuri ongelma seksissä :( mies ei..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minussako vika
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minussako vika

Vieras
laukea kovin helpolla :( eiköhän vain koe minua kiihottavana vaikka sanoo kyllä toista?
Seisoo kyllä ja kauan rakastelemme mutta ei vaan laukea aina...kovasti vakuuttelee että tunnun hyvältä ja hän nauttii mutta tulee vain uskomattoman paha olo kun jää kesken ja hän ei vain pääse huipulle asti joka kerta kanssani,ihan uusi kokemus tämä nyt itselleni :(

Mitä tästä pitäisi ajatella? Jotenkin pahasti pelkään että kokeeko hän minut kuitenkaan niin haluttavana tai kiihottavana kuin väittää??

Jos sillä seisoo, ni ei luulisi olevan sinussa vikaa. Toiset ei vaan laukea niin herkästi ja itsellekin sattunut kohdalle tapaus joka ei lauennut kanssani koskaan. Kuitenkin oli kavereilleen sanonut että mä olen elämänsä paras pano, vaikka itsellä oli kyllä koko ajan semmoinen tunne että mikä mussa on vikana kun mies ei tule. Tosin myöhemmin selvisi että ei ollut siihen mennessä IKINÄ lauennut naisen kanssa.

Ei lääkitystä mutta ehkä sitten ei vain niin helposti laukeavaa tyyppiä..tämä vain ihan uutta mulle,olen tottunut vaan ihan toisenmoiseen.Mutta ehkä sitten uskon hänen sanojaan kun sanoo että nauttii kuitenkin

Mullekin tuli ekana lääkitys mieleen, omalla miehellä kun oli sama "vika" masennuslääkkeitä syödessä... Jospa ei vaan kehtaa myöntää että syö lääkkeitä, jos on kerran suht uusi tuttavuus?

hmm... kehtaankohan edes myöntää, että olen ollut naimisissa 12v eikä mun mies ole koskaan lauennut suuseksin aikana tai mun käsitöistä. ei myöskään silloin kun mä ollen päällä... :( kyllä olen usein ajaellut että mussa on jotain vikaa mut mies väittää ettei oo ja nauttii... saa vain silloin kun itse on päällä.

Onko mies ympärileikattu? Ne ei yleensä saa kumin kanssa tai muutenkaan kovin helposti..

Mun mies taas tulee tosi nopeasti, että meitä kyllä löytyy joka lähtöön :D Mä en ole ottanut asiasta stressiä ja olen yrittänyt saada miehenkin olemaan ottamatta.. Mun mielestä seksin pitää olla huoletonta ja rentoa toimintaa, ei mitään väkisin yrittämistä tai stressin aihe. Itse sitten olen ottanut apuvälineet käyttöön, että kerkeän miehen mukaan :P

laukea kovin helpolla :( eiköhän vain koe minua kiihottavana vaikka sanoo kyllä toista?
Seisoo kyllä ja kauan rakastelemme mutta ei vaan laukea aina...kovasti vakuuttelee että tunnun hyvältä ja hän nauttii mutta tulee vain uskomattoman paha olo kun jää kesken ja hän ei vain pääse huipulle asti joka kerta kanssani,ihan uusi kokemus tämä nyt itselleni :(

Mitä tästä pitäisi ajatella? Jotenkin pahasti pelkään että kokeeko hän minut kuitenkaan niin haluttavana tai kiihottavana kuin väittää??

Kuinka korkea käyttöasteesi on - oletko jo väljäksi poljettu?

Alkuperäinen kirjoittaja mietippä tätä;26734215:
Kuinka korkea käyttöasteesi on - oletko jo väljäksi poljettu?

Vinkki: Käyttöasteella ei ole mitään tekemistä väljyyden kanssa. Eksäni jopa totesi että olen tiukempi 2 lapsen synnytyksen jälkeen kuin ennen lapsia. Aiemmin ei kovin aktiivisesti tullut treenailtua alapään lihaksia kun taas synnytyksen jälkeen sitä jotenkin ajatteli että on pakko ja ihan hyvä näin ;)

No mulla oli taannoin mies jolla lerpahti pari kertaa kesken seksin ja homma loppui siihen. En edelleenkään tiedä mikä oli syynä koska tiedän ja tunsin kyllä varmuudella että mies minua halusi ja kehui kovasti ennen ja jälkeen. Ja halusi myös sitä seksiä uudestaan ja uudestaan. Oli ihan uusi tilanne minulle. Myöskin miestä sai lämmitellä ennen yhdyntää erityisesti että sai kalun kovaksi. Sellainen puolikova oli kyllä itsestään.

Onko kenelläkään tällaisesta kokemusta? Ja anteeksi kun ap sinun ketjuusi tulen kyselemään, aihe vaan liippasi jotenkin niin läheltä.

[QUOTE="minä";26733860]Uskoisin että laukeamattomuus on ihan saman luokan ongelma kuin liian nopeasti laukeaminen. Älä siis hirveästi maksa :)[/QUOTE]En mäkään laukea silloin liian pian jos kyse ei ole pelkästä suorittamisesta. Ihannetilanteessa rakastelu voi kestää tuntikausia mutta jos se on vaan pelkkää pumppaamista niin turha odottaa että mä kestän aamuun asti, se on aivan varma.

Eihän toi ole mikään ongelma! Saapahan nainen kunnolla kyytiä :D Ja mä ainaski nautin, et mun nykyinen mies kestää, kestää, kestää ja kestää :p Ongelma oli exän kanssa, jolta sain ihan luokattoman huonoa seksiä. Sellaiseen en alennu enää koskaan..

Mitäs jos mieskin jännittää? Myös alkoholi vaikuttaa toisilla. Ei minusta kannata stressata, jos seksi on tullut kuvioihin vastikään. Vika ei varmasti ole sinussa, ja tilanne voi olla miehelle yhtä hämmentävä. Nauttikaa toisistanne eiköhän tässäkin harjoitus ja toistensa opettelu auta :)

Yhteistyössä