N
nainen32
Vieras
Olen tapaillut pari kuukautta miestä, josta pidän. Itselleni seksi on mutkaton asia, joten olisin voinut harrastaa sitä jo muutaman tapaamisen jälkeen. Otin asian puheeksi kun itse olin jo valmis, mitä mies ajattelee siitä, milloin harrastaisimme seksiä. Molemmat emme ole seurustelleet vuosiin eikä kiirettä mihinkään sinällään ole. Mies sairastui vuosia sitten masennukseen ja harrasti silloin seksiä heidän suhteensa loppuvaiheilla vain koska tyttöystävä halusi. Tämä tappoi kaikki fiilikset seksiin.
Ajattelin itse, että olisin tässä asiassa kärsivällisempi mutta nyt asia surettaa kovasti. Minulle läheisyys on hankalaa, koska kiihotun läheisyydestä ja nyt kun emme tule harrastamaan seksiä, arvelen, että tämä johtaa siihen, että alan välttelemään läheisyyttäkin. Eli aikaa myöten suhde kuihtuu itsestään.
En tiedä mitä tehdä. Kokemuksia? Neuvoja?
Ajattelin itse, että olisin tässä asiassa kärsivällisempi mutta nyt asia surettaa kovasti. Minulle läheisyys on hankalaa, koska kiihotun läheisyydestä ja nyt kun emme tule harrastamaan seksiä, arvelen, että tämä johtaa siihen, että alan välttelemään läheisyyttäkin. Eli aikaa myöten suhde kuihtuu itsestään.
En tiedä mitä tehdä. Kokemuksia? Neuvoja?