Uusi suhde, ei seksiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nainen32
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nainen32

Vieras
Olen tapaillut pari kuukautta miestä, josta pidän. Itselleni seksi on mutkaton asia, joten olisin voinut harrastaa sitä jo muutaman tapaamisen jälkeen. Otin asian puheeksi kun itse olin jo valmis, mitä mies ajattelee siitä, milloin harrastaisimme seksiä. Molemmat emme ole seurustelleet vuosiin eikä kiirettä mihinkään sinällään ole. Mies sairastui vuosia sitten masennukseen ja harrasti silloin seksiä heidän suhteensa loppuvaiheilla vain koska tyttöystävä halusi. Tämä tappoi kaikki fiilikset seksiin.
Ajattelin itse, että olisin tässä asiassa kärsivällisempi mutta nyt asia surettaa kovasti. Minulle läheisyys on hankalaa, koska kiihotun läheisyydestä ja nyt kun emme tule harrastamaan seksiä, arvelen, että tämä johtaa siihen, että alan välttelemään läheisyyttäkin. Eli aikaa myöten suhde kuihtuu itsestään.
En tiedä mitä tehdä. Kokemuksia? Neuvoja?

Olen tapaillut pari kuukautta miestä, josta pidän. Itselleni seksi on mutkaton asia, joten olisin voinut harrastaa sitä jo muutaman tapaamisen jälkeen. Otin asian puheeksi kun itse olin jo valmis, mitä mies ajattelee siitä, milloin harrastaisimme seksiä. Molemmat emme ole seurustelleet vuosiin eikä kiirettä mihinkään sinällään ole. Mies sairastui vuosia sitten masennukseen ja harrasti silloin seksiä heidän suhteensa loppuvaiheilla vain koska tyttöystävä halusi. Tämä tappoi kaikki fiilikset seksiin.
Ajattelin itse, että olisin tässä asiassa kärsivällisempi mutta nyt asia surettaa kovasti. Minulle läheisyys on hankalaa, koska kiihotun läheisyydestä ja nyt kun emme tule harrastamaan seksiä, arvelen, että tämä johtaa siihen, että alan välttelemään läheisyyttäkin. Eli aikaa myöten suhde kuihtuu itsestään.
En tiedä mitä tehdä. Kokemuksia? Neuvoja?

Jospa mies suhtautuu suhteeseen niin vakavasti että katsoo vielä rauhassa. Miehet kun rakastaa ne rakastaa aiak usein syvällisesti ja ehkä siksi eron tullessa naiset selviää erosta paremmin (ok heillä parempi sosiiaalinen verkosto voi olla osatotuus) Olen mies ja jokunen nainen on lähtenyt kyllästyttyään odottamaan siirtoa.
Kehottaisin laitta omia tarpeita hieman sivuun ja keskittyä muuhun seurusteluun (onanointi ei kait kiellettyä ole?). Hyvä ruoka ja huumorintaju varmaan auttaaa asiaa. Ja yllätyksellisyys, järjestä mies tapahtumaan, tapahtumiin josta uskot nauttivan.

Toisena tekijänä voi olla ehkä masennuslääkitys joka saattaa joskus viedä libidoa alaspäin.Masennuslääke syödään usein kuurina jonka jälkeen tilanteen pitäisi korjaantua.

Kolmas syy voi olla että miehen peruslibido on matalampi, seksi ei olekkaan ehkä niin tärkeää hänelle kuin sinulle.

Viimeksi muokattu:
Jospa miehellä on joku "estoisuus" päällä aiemman elämän takia, ja siksi ei uskalla ryhtyä seksiin epäonnistumisen pelossa?

No siis juurikin näin, mutta tässä vaiheessa olisin voinut jo itse olettaa jotain vähän lähentelevämpää koskettelua koska kykenemme jo olemaan hyvin luontevasti lähekkäin. Ei olisi pakko mennä edes loppuun asti. Tällä hetkellä minä olen se, joka koskettelee "hiplaavammin" mutta en myöskään uskalla alkaa hiplata koska pelkään torjumista.

Viimeksi muokattu:
Blosalle:
olen kysynyt, hän ei ole masennuslääkityksellä.
Olen vaan itse yllättynyt siitä, kuinka kärsimätön olen. Haluni ovat samat onanoinnilla tai ilman, tietysti on suru ettei saa yhteyttä ihmiseen, josta välittää tässä muodossa.

Jospa rohkeampi hiplaus, ripaus huumoria mukana, alapään jättää vielä toistaiseksi rauhaan, jospa toinenkin alkaisi päästä mukaan nauttimaan hiplaamisesta, ja sitä kautta pidemmällekin.

Kysyin mieheltä. Hänen mielestään olemme seurustelleet kuukauden (yhteensä tapailua 3kk). Hän sanoi, että on liian lyhyt aika hänelle avautua tälle asialle.

Yhteistyössä