uusi sormus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dietorelle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Dietorelle

Aktiivinen jäsen
16.12.2005
8 938
1
36
Mun vihkisormus on ihan vänkyrällä. Pian 4vuotta oltu naimisissa.
Makso noin 100e. Ei ollut varaa ostaa kalliimpaa,mutta olis kannattanut.

Tarvii käydä ostaa uus vihkisormus. ajattelin että sinne taa kirjoitais meen nimet. päivän jolloin sormus ostettu ja sitten vielä etttä vaikka 4v tai jos vasta vuoden päästä niin 5v. siis hääpäivä plus sen vuoden vuosiluku milloin ostettu

Toisaaltas mietin että se ei oo sama sormus josta pappi puhuu kun lupauduttiin

nii. toi vois ola ihan kiva jos laittais tän sormuksen toiseen kii. suunnitelin niistä yhessä uusen. joo ja tunnearvo säilyis =)
varmaan aika kallista lystiä toi suunitella oma. osaatteko sanoa?

en oo ite vieny mutta jos sulla on jotain vanhoja kultasia kjoruja niin et tarvii maksaa ku työstä ja jos vaikka suunnittelet ite niin siitäkin säästää muutama euro ku hinnat on varmaan työtunneilta.

mä jouduin n. vuosi sitten ostamaan uuden kihlasormuksen, alkuperäinen vaan tippu sormesta. tiiä sitte mistä johtu, että oli alkanu pyörimään sormes,oli siis liian iso.Sitä sit etsittiin pitkin pihoja mut ei löytyny. ei auttanu kun mennä liikkeeseen ja ostaa uus samanlainen, mut vieläkin se jotenkin harmittaa, oli sillä tunnearvoa kuitenkin.

Mä aikanaan vein kaikki ylimääräset ketjut ja sormukset kultasepälle ja niistä tehtiin meille uudet sormukset. Maksaan tuli n. 140-180?, jos oikeen muistan. Valtio ottaa omansa tossaki, leimavero piti maksaa :kieh:

Mä kävin ostamassa joskus useampi vuosi sitten miehelleni uuden kihlasormuksen, sillä oli sormus kulunut ihan töitä tehdessä. Hän pitää sitä vanhaa työsormuksena ja uutta sitten joskus juhlissa....