Toivon erityisesti että miehet löytäisi tiensä sinne
Kehitysehdotuksia saa antaa...esim. olisiko hyvä juttu kerhonäkeminen kaikille halukkaille sinkkuuden merkeissä? Tarkoituksena ei tietysti ole, että kerho pitäisi sinkkuna loppu elämän, mutta jos sinkut kerhosta pääsee parisuhteeseen niin silti ei ole pakko lähteä pois kerhosta. Voidaan vaihtaa myös kaikkia ns. "isku"vinkkeä
Esim. tein jo aloituksen hyvistä aloitusreploista. Nää voi olla sellaisia aiheita, että parisuhteessa olevat/naimisiin menneet voi ihmetellä että tarviiko tostakin nyt jutskata, mutta monelle sinkulle ne on joka päiväisiä pähkinöitä...Kun joka päivä kuitenkin tulee hyvännäkösiä ja kiinostavia ihmisiä vastaan. Sinkut!! kerho voi olla myös tavallaan toipumisryhmä eronneille...jos netistä saa vertaistukea esim. just nettiriippuvaisena. Sinkut!!! kerhon tavoitteena on tarjota toivoa sinkuille, että Se Oikea vielä löytyy
Tietysti jotkut on myös ikisinkkuja siis sellaisia että ovat mielummin yksin ja harrastavat vain irtosuhteita, mutta nekin saa tulla mukaan. Oikeestaan Sinkut ryhmä on kaikenlaisille sinkuille. Esimerkiksi mä en tarkalleen ottaen ole nyt sinkku...mutta kun omaa rakasta ei ole nähnyt kohta kolmeen viikkoon
Niin alkaa pelottaa, että kutsuuko sinkkuus vai mennäänkö tässä naimisiin. Joka tapauksessa viikon päästä näen sen taas ja sillä tavalla mun ei ole tarkoitus ilmoittautua tässä sinkuksi. Mut saa tietysti ilmoittautua siellä sinkuksi. Mä omaan niin paljon kokemusta sinkkuudesta, että ehkä siksi perustin kerhon...Saa kysyä, jos on kysyttävää
Koitan muistaa vastata, vaikka olen tainnut tehdä jo aika paljon aloituksia ja hamsterikin pitäisi muistaa vielä käydä ruokkimassa
Mutta kysyä siis saa