Uusi raskaus heti keskenmenon jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysymys-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kysymys-

Vieras
Onko kukaan tullut raskaaksi keskenmenon jälkeen ilman yksiäkään menkkoja välissä? Ja onko raskaus onnistunut?

Itse olen uudelleen raskaana ja menkkoja ei ollut. Nyt pelottaa mahdollinen uusi keskenmeno...

ei ole kokemusta, mutta toivotan sulle onnea. mulla keskeytyi raskaus jokin aika sitten ja nyt haluaisin vaan plussata uudestaan. se että sä oot plussannu heti ennen ekoja menkkoja antaa mulleki toivoa!!!

tämmöisen tiedon löysin netistä: http://www.helistin.fi/?page=7905050&qid=1282844

tsemiä :)

Itse aloitin uuden yrityksen heti, kun vuoto loppui. Nyt olen kuitenkin huomannut, ettei oviksen bongaaminen olekaan ihan niin yksikertaista, kuin normaalikierrossa. Onko kellään tietoa, miten kierto käynnistyy spontaanin keskenmenon jälkeen? Voiko keskenmenopäivän laskea kierron ensimmäiseksi päiväksi ja tuleeko ovulaatio yleensä samoihin aikoihin, kuin normaalikierrossa?

Itse en ovuloinut lainkaan heti km:n jälkeen, mutta mulla kyllä vuoto kestikin aika kauan. Seuraavasta normaalista kierrosta kuitenkin raskauduin uudestaan, että mulla kesti sen kuukauden, että kierto normalisoitui. Menkat tuli kyllä normaaliajassa km:n jälkeenkin.

Hirveän yksilöllistähän tämä on...

Minä en myöskään ovuloinut ensimmäisessä kierrossa km:n jälkeen. Nyt jo neljäs kierto menossa eikä plussaa näy vieläkään :( Ja keskenmenon jälkeen raskautuminen on kuulemma helppoa. PAH.

Itse raskauduin heti spontaanin km:n jälkeisestä kierrosta, nyt mennään viikolla 14 eli keskenmenonriski alkaa olla jo kovin pieni. Mulla kesti vuoto n. viikon, oviksen bongasin aikaslailla ajallaan, ikäänkuin km-päivä olisi ollut eka kiertopäivä, vaikka olen kuullutkin, että yleensä ovis tulee vähän myöhemmin kuin normaalisti, jos laskee tuon km:n ikäänkuin ekaksi kiertopäiväksi. Tämä lienee kuitenkin melko yksilöllistä.

Tsemppiä kaikille ja paljon plussatuulia! :)

Sipuli09: Minulla oli keskeytynyt keskenmeno ja jouduin kaavintaan, mutta ensimmäisessä kierrossa ovis oli 17. päivä jos kaavintapäivä lasketaan ekaksi kiertopäiväksi. Toisessa kierrossa ovis 13. päivä eli toinen kierto jo "normaali".

Yhteistyössä