Uusi pino.Esikoista yrittäviä

Huomenta kaikille!

Laittasitteko minutkin vielä tuohon listaan mukaan, olin unohtunut, eli yk 4 ja kp10/30:) Pakko oli tulla purkamaan pahaa mieltään tänne, kun tuntuu että kaikki muut saa vauvan, nyt jopa Jani Sievinenkin! Vaikka tiedän että se tulee kun on tullakseen, mutta saisi jo alkaa tulla :) Välillä ihan masentaa, kun suvussakin kaikilla on pienet vauvat tai sitten iso maha..Vaikka itsellä vasta yk4, niin se kuukausi on aina niin pitkä aika odottaa, ja sitten jos menkat vähän myöhässä, niin hirmuinen ilo, mutta sitten pettyy niin pahasti niinkuin viime kerralla, jolloin minulla oli menkat myöhässä viikon ja sainkin jo haamuplussan, mutta sitten alkoi menkat. Itkuhan siitä tuli ja hirmuinen pettymys.Kerkisin jo soittaa äitiysneuvolaankin, siitä haamuplussasta terkkari sanoi, että kyllä se on sama kuin plussa, niin sitten kamala pettymys. Miten muilla tunteet? Vaikka onnellinen olen siitä haamuplussastakin, tiedän ainakin että hormonit toimii.
Tuntuu, että ei voi oikein kellekään läheiselle kertoa, niin pakko täällä purkaa tunteitaan.Toivottvasti tässä pinossa monella tärppäisi ja tämä olisi oikein onnekkaiden pino =)
 
tänä aamuna testasin mammaksin tavallisella testillä ja tuli SELVÄ NEGA!!!
On vähän sekava olo että mitä tää nyt meinaa.. haen tänään apteekista uuden herkän testin ja testaan taas aamulla uudestaan..
Ei jaksais tätä piinaa.. Mut toisaalta kaverit sanonu et täytyy mun olla raskaana koska ei muuten olisi tullut edes sitä himmeää viivaa siihen aconiin.. Mut ei jaksa vielä ite liikaa riemuita.. Ilmottelen taas huomenna mitä testi näyttää!!
 
Kyllä vain, raskaana ollaan :heart:

Tein tänä aamuna kp 31/28 testin ja plussahaamu tuli... soitin labraan verikoeaikaan ja pääsin ja tulos tuli 15 min kuluttua: POSITIIVINEN!! USKOMATONTA... nyt vaan pitäis ottaa iisisti, vaikeeta on kun suu on messingillään :D Kaikkea hyvää plussan odottajille ja tsemppiä suuresti!! ;)
 
rina82.................kp 39/?...............yk 28
Sydänkäpynen......kp 34/30..............yk 2
sirpula...............kp 33/34-71..........yk 5
Juli05..................kp 32/26-31...........yk 3
sunshine.............kp 27/29-30..........yk 6
Puliina................kp 23/23-30...........yk5
Sarah85..............kp 17/28-30..........yk 14
HenLai................kp 14/24-32............yk 4
piksu...................kp 14/29...............yk 4
Bayan Fare.........kp 12/28-32............yk 9
fairytale84..........kp 10/30................yk 4
Kaa....................kp 9/31...............yk 2
futuremami..........kp 8/27-28..........yk 3
Peppi1981..........kp 8/28-30............yk 27
nibbler...............kp 2/30..................2

Siniapila..............kp....................yk 1
suikale...............kp.....................yk 4
heiDu.................kp....................yk 4


Plussanneet

Marimint81........yk 1
mouku80..........yk 4
Jonsku83...........yk 1

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Lisäsin itteni ja vähä päivittelin tuota listaa. Toivottavasti ei tarvis pitkään roikkua näillä listoilla vaan pääsis muuttaan tuonne odottajien puolelle.
 
No minä tein sitten aamulla uuden testin..olo on nyt niin lyöty kun olla vaan voi!
Selvääkin selvempi nega.
(tiistai-aamuna oli haalea plussa,selvä kuitenkin)
Soitin lapsettomuuslääkärilleni, sanoi että nykyajan herkät testit näyttää monesti väärän plussan...ilmeisesti minulla näin kävi koska hcg ei voi hävitä välillä mihinkään. No on vai odotettava kuukautisia.. :'(

rapu mulla menkat kanssa myöhässä..negaa näyttää..
 
Perjantai 14.9.

rina82.................kp 40/?...............yk 28
Sydänkäpynen....kp 35/30..............yk 2
sirpula................kp 34/34-71..........yk 5
Juli05..................kp 33/26-31...........yk 3
sunshine.............kp 28/29-30..........yk 6
Puliina................kp 24/23-30...........yk5
Sarah85..............kp 18/28-30..........yk 14
HenLai................kp 15/24-32............yk 4
piksu...................kp 15/29...............yk 4
Bayan Fare.........kp 13/28-32............yk 9
fairytale84..........kp 11/30................yk 4
Kaa....................kp 10/31...............yk 2
futuremami..........kp 9/27-28..........yk 3
Peppi1981..........kp 9/28-30............yk 27
nibbler...............kp 3/30..................yk 2
heiDu.................kp 3/23-.................yk 4

Siniapila..............kp....................yk 1
suikale...............kp.....................yk 4


Plussanneet

Marimint81........yk 1
mouku80..........yk 4
Jonsku83...........yk 1

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Päivittelin tuon listan tän päiväseks.

Mulla itellä menkkamaiset kivut edelleen jatkuu ja tää ei todellakaan oo normaalia oviksen aikaan. Pelottaa et jotain on pahasti vialla ku kerran eilenki tuli niitä ruskeita limasia klimppejä ja vaaleenpunertavaa limaa. Kävin terkkarilla mut ei se mitään muuta osannu sanoo ku sen että jos on tarvetta, ts. kivut jatkuu tai pahenee ni päivystävälle lääkärille vaan käymään.
 
jonsku Kovasti onnea! :flower: Hirmuisesti tarrasukkia matkaan pikkuiselle :heart:

rapu83 Mitä ehkäisyä sie käytit ennen yrityksen aloitusta? Miulla meni kierrot täysin sekaisin ja venyi ku lopetin pillerit. Huiteli tuolla 46-48 päivää, enkä siis edes ovuloinut. Kroppa voi olla vielä siis sekaisin ehkäisyn jäljiltä, jos siis käytit jotain hormonaalista. Kovasti tsemppiä!

rina82 No voi ei.. :'( Mikä sitä siun kroppaa nyt oikein vaivaa... Toivottavasti saisit selkeyden pian tilanteeseen!

on Tässä sitä jännäillään, mitä käy ensi viikolla. Tuleeko täti vai ei... Testata meinaan sit joskus alkuviikosta, jos tätiä ei näy! :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sydänkäpynen:
ON: olin kaupungissa asioimas ja tuli sellanen tunne autossa ku istuin että nyt ne menkat alkas, ja kass kummaa, kun pääsin kotia pöntölle, niin olivat alkaneet.... :kieh: :kieh: :kieh:

Eli mulle uusi kierto....
kp1/35.......yk3

:hug: :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( Niin mullaki.Kumma et ei ollu yhtään tunnetta et menkat alkais eikä kyllä oo vieläkään.Ei oo kipuja ym.Kyllä on outo juttu.Nyt kp siis 1/26-33
 
Alkuperäinen kirjoittaja Juli05:
Alkuperäinen kirjoittaja Sydänkäpynen:
ON: olin kaupungissa asioimas ja tuli sellanen tunne autossa ku istuin että nyt ne menkat alkas, ja kass kummaa, kun pääsin kotia pöntölle, niin olivat alkaneet.... :kieh: :kieh: :kieh:

Eli mulle uusi kierto....
kp1/35.......yk3

:hug: :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( Niin mullaki.Kumma et ei ollu yhtään tunnetta et menkat alkais eikä kyllä oo vieläkään.Ei oo kipuja ym.Kyllä on outo juttu.Nyt kp siis 1/26-33
Kyllä oon ihan ällikällä lyöty näiden oireiden kanssa.Millasethan oireet mahtaa olla sillon kun oikeesti oon raskaana. :/ Jos nyt jo tälläsiä oireita.Eli tänään vasta kp 1/26-32 ja yk 4 alkamassa.
 
Kaa

rina82.................kp 41/?...............yk 28
sirpula................kp 35/34-71..........yk 5
sunshine.............kp 29/29-30..........yk 6
Puliina................kp 25/23-30...........yk5
Sarah85..............kp 19/28-30..........yk 14
HenLai................kp 16/24-32............yk 4
piksu...................kp 16/29...............yk 4
Bayan Fare.........kp 14/28-32............yk 9
fairytale84..........kp 12/30................yk 4
Kaa.....................kp 11/31...............yk 2
futuremami..........kp 10/27-28..........yk 3
Peppi1981..........kp 10/28-30..........yk 27
nibbler................kp 4/30..................yk 2
heiDu..................kp 4/23-.................yk 4
Juli05..................kp 1/26-32...........yk 4
Sydänkäpynen....kp 1/35..............yk 3

Siniapila..............kp....................yk 1
suikale...............kp.....................yk 4


Plussanneet

Marimint81........yk 1
mouku80..........yk 4
Jonsku83...........yk 1
 
Pahoittelut tädistä sydänkäpynen ja juli05! :hug:

sirpula Onko oireita suuntaan tai toiseen?

).( Väsyttää, paleltaa, lämmöt koko ajan 36,9, tissit on hellät, alavatsa turpoilee varsinkin iltaisin ja ihme tuntemuksia välillä siellä. Ei kuitenkaan mitään kipua...En osaa selittää. Kaikki voi johtua myös tulevasta tädistäkin, mut ens viikolla ollaan varmaan viisaampia ;) :whistle:
 
Vihhhdoinkin "viitsin" rekisteröityä näille sivuille.Aiemmin vähän salaa lueskellu täällä keskusteluita ja muita..*hih* Vauvasta avomiehen kanssa puheltu pitkään ja yks ilta mies yllättikin nakkaamalla pillerit roskiin =) Ihanaa!Voi jo tosissaan esikoisen tulosta haaveilla :D ! Saas nähdä kuinka pian tärppää, ja ensinnäki kuinka toi kroppa palautuu normiksi noitten pillereiden jälkeen..Toivottavasti pian!!
 
Heippa kaikille...
Täälä ovis tekee varmaan tuloaan kun noi ilmavaivat on ja pysyy...No laskujen mukaan se on nyt ti-ke, ja ihanaa mulla on ne päivät vapaata ja samoin miehellä, kun se on vuorotöissä, ja mä sitte otin pari pekkaspäivää siihen ku laskin et vois mennä mökille ja olla ihan kahestaan jne...oon heikkona myrskyisiin syysiltoihin =) =) =)
Sunshine: Ootko koska ajatellu testailla? Vai odotatko et täti ois myöhässä? Ite päätin taas viimeeksi etten testaa, ja kuinka kävikään, jos nyt pitäis paremmin tuo itselle tehty lupaus :LOL:
Sydänkäpynen:Pahoittelut tädistä, tää yk.4 vois olla meille molemmille sellanen onnellinen luku, jos kerran lääkärin mukaan (mulle sanottiin näin) mahikset täysin terveenä(molemmat osapuolet tietty) on noin 25%/kierto niin nythän meillä tulis se sata rosenttia täyteen kierrossa neljä. Okei vaikeesti selitetty mutta jollain tavalla se ainakin mua auttaa :LOL: :LOL: :LOL:
 
höpsö Tervetuloa! :wave: Ihana mies sinulla :D

juli05 Kiitos! Toivotaan tosiaan parasta!

Ihaa82 Ajattelin, et jos täti ei oo saapunu ti-ke, ni voisin sit testailla! :) Saa tosin nähdä kuin kauan jaksan sit kuitenkaan odotella, jos tätiä ei näy. ;)
 
SUNNUNTAI 16.9.

rina82.................kp 42/?...............yk 28
sirpula................kp 36/34-71..........yk 5
sunshine.............kp 30/29-30..........yk 6
Puliina................kp 26/23-30...........yk5
Sarah85..............kp 20/28-30..........yk 14
HenLai................kp 17/24-32............yk 4
piksu...................kp 17/29...............yk 4
Bayan Fare.........kp 15/28-32............yk 9
fairytale84..........kp 13/30................yk 4
Kaa.....................kp 12/31...............yk 2
futuremami..........kp 11/27-28..........yk 3
Peppi1981..........kp 11/28-30..........yk 27
nibbler................kp 5/30..................yk 2
heiDu..................kp 5/23-.................yk 4
Juli05..................kp 2/26-32...........yk 4
Sydänkäpynen....kp 2/35..............yk 3

Siniapila..............kp....................yk 1
suikale...............kp.....................yk 4


Plussanneet

Marimint81........yk 1
mouku80..........yk 4
Jonsku83...........yk 1


).( Sama meno jatkuu. Ei tätiä, lämmöt 37! Muuten samat "oireilutkin" ku eilen... :)
 

Yhteistyössä