Uusi pino.Esikoista yrittäviä

olin taas hereillä kello 2.00 yöllä ja katselin simmut ristis bb:tä...kun sinne tuli uus asukas...

Aamulämpö on 36,90...alavatsaa kullä nippailee sillä tavalla että kai ne menkat tulee hetkellä millä hyvänsä, toivottavasti ei... :kieh: ....mulla on väsy, ehkä nukahdan viel tähän sohvalle vähäks aikaa...

Päivällä meen asioimaan kapeen ja sit ,,,,eipä ole oikein muuta...loma jatkuu =)
 
rina82.................kp 36/?...............yk 28
futuremami..........kp 32/27-28..........yk ??
Juli05..................kp 29/26-31...........yk 3
Sydänkäpynen......kp 31/30..............yk 2
mouku80.............kp 36/23-40...........yk 4
Hilipati................kp 29/27-35..........yk 5
Jonsku83............kp 25/28..............yk 1
nibbler................kp 23/30...............yk 1
Sarah85..............kp 14/28-30..........yk 14
piksu...................kp 11/29...............yk 4
Bayan Fare.........kp 9/28-32............yk 9
Kaa....................kp 6/31...............yk 2
Peppi1981..........kp 5/28-30............yk 27


Siniapila..............kp....................yk 1
sunshine.............kp...................yk 6
suikale...............kp......................yk 4



Plussanneet

Marimint81........yk 1


täällähän on vaikka kuinka moni kierrossa yli aikojen! :O oho, mouku onki kerenny testaamaan sillä aikaa ku loggauduin sisääm. aika jännät paikat sulla nyt, meenki hetki kattoon milanen haamu tuli :D
 
Esikoista kuumeilevat

perustaja: juli05
kuumeilijoita: 15 kpl.
tässä ketjussa raskautumis mahdollisuudet ovat ( 15x0.2 = ) 3

oirelista:


Sarah85:



Piksu:


Juli05:
aamusta mulla on rinnat kas tosi kipeenä ja mahaa turvottaa.
Väsymystä on kans (vaik syönki vitamiineja).Muita oireita ei juuri oo_Oikeesti en muista millon rinnat olis ollu näin kipeet.
lämmöt koholla.

rina82:
Lämpöä ollut oviksesta lähtien, nyt yli viikon.
Painetta alavatsassa, välillä vihlaisuja.
Flunssainen olo aamuisin, häviää aina parin tunnin päästä heräämisestä.
Ruoka ei oikeen maistu..pakotan itseni syömään.
Rinnat arat.
Menkat ei vielä myöhässä..

sunshine:


Kaa:


Nibbler:
Flunnsan tuntua, oikealla puolella nippailee munasarjojen kohalla.kohtu "koholla" joka varmaan johtuu oviksesta...
virtsassa vahva haju ja voin haistaa sukat metrien päästä :)
alaselän kipua ja päivällä alkaa päänsärky... sellanen että tuntuu ju otsan vois irrottaa ja asettaa pöydälle. :)
turvotusta
aamulla pahoinvointia!
Hilipati:


Suikale:


Peppi1981:


Siniapila:
Muutamaa päivää ennen oletettua menkkojen alkamispäivää paleli kamalasti ja koski vatsaan ja selkään ihan niinkuin olisi ollut menkat alkamassa (ehkä vähän kovemmin kuin aikaisemmissa kierroissa). Palelu on jatkunut jokailtaisena ja pissattaa paljon tavallista useammin. Toissayönä heräsin epämääräisiin vatsakipuihin/tuntemuksiin, enkä meinannut saada enää unta. No, säähän on viilentynyt ja vessassa tulee rampattua ehkä senkin takia, että voi tarkistaa onko menkat alkamassa.


Bayan Fare:


jonsku83:
menkat nyt myöhässä 3 pv ja rinnat ihan ÄLY arat.. tosin voipi johtua myös ehkäisyrenkaan poisjättämisen aiheuttamasta hormoniryöpystä...
Oon huomannu kans ton väsymyksen, vaikka työpäivät on ihan normipituisia ja viimevkolla oli jopa lyhyempiäkin, niin kokoajan on semmonen velttovirtanen olo..

sydänkäpynen:
nyt eilen alkas rintojen arkuus, nyt tänään ne on kipeät...ja päätä vieläkin särkee, ja ihan kamala väsy...,
sainpa mitattua lämmön, se oli 37.03, kun normi lämpö on 36.5-36.6...
etova olo

Mouku80:
Vatsa ollut hieman outo ehkä viimeisen viikon aikana, myös närästystä useampana päivänä mitä ei yleensä ole ollut. En kuitenkaan välttämättä pitäisi noita raskauasoireina, koska voivat johtua niin monesta muustakin asiasta. Varovaisen toiveikkaana siis mennään eteenpäin.
plussasi 10.syyskuuta :flower:

marimint81
- kummallinen vatsakipu (menkkakivun tapaista, mutta vihlovampaa. Eilen illalla sattui pari kertaa niin kovasti, että täytyi mennä makuulle. La-su aamuyöllä heräsin myös vihlontaan. Tämä vihlonta on vaivannut viime torstaista lähtien, mutta eilen sitä tuntui pääasiassa illalla.
- Nuha iski sopivasti lauantaina. Tiedä sitten johtuuko ilmojen kylmenemisestä vai mistä...
- Rinnat hieman kipeät
plussasi 7.syyskuuta 2007:flower:








 
Maanantai 10.9.2007

rina82.................kp 36/?...............yk 28
futuremami..........kp 32/27-28..........yk ??
Juli05..................kp 29/26-31...........yk 3
Sydänkäpynen......kp 31/30..............yk 2
Hilipati................kp 29/27-35..........yk 5
Jonsku83............kp 25/28..............yk 1
sunshine.............kp 24/29-30..........yk 6
nibbler................kp 23/30...............yk 1
Sarah85..............kp 14/28-30..........yk 14
piksu...................kp 11/29...............yk 4
Bayan Fare.........kp 9/28-32............yk 9
Kaa....................kp 6/31...............yk 2
Peppi1981..........kp 5/28-30............yk 27


Siniapila..............kp....................yk 1
suikale...............kp......................yk 4



Plussanneet

Marimint81........yk 1
mouku80..........yk 4


Muokkasin moukun plussanneisiin ja lisäsin itselleni kp:t! :) Korjailkaa jos tuli virheitä!

En oo muutamaan päivään täällä käyny, niin johan on tullu plussia. Joten marimint ja mouku kovasti onnea ja pikkuisille kovasti tarrasukkia matkaan :flower:

Omaan napaan ei kummempia. Oviksesta reilu viikko, eikä ihmeempiä "oireita" vielä havaittavissa. Yritän olla liikaa tutkimatta itseäni, mut saa nähdä kuinka onnistun. Pikkuisen on viikonlopun ajan nippaillu alavatsassa, mut ei mitään ihmeämpää. Ens viikolla selviää, kuinak kävi! :)
 
Kiitos onnitteluista (tosin en uskalla vielä luottaa ennen kuin teen lisää testejä). Juli: mäkin oon tähän mennessä huomannu lähinnä pientä väsymystä ja ruokahalun lisääntymistä. Plussatuulia!
 
Jospa minäkin tähän pinoon ilmottautusin. Esikoinen on kovasti toiveissa ja kp on nyt 30/34-71, yk 5. Kovin on epäsäännölliset menkat, joten en tahdo millään tietää milloin pitäis alkaa seuraavat. Epämääräisiä kipuja ja tuntemuksia on ollu viime ja toissaviikolla; esim. rintojen arkuus, jatkuva vessassa ramppaaminen, alamahan nipistely, turvotuksen tunne mahassa, hirveä makeanhimo jne... Tein raskaustestin viime perjantaina ja se näytti negaa - harmi. Mutta ei heitetä hanskoja tiskiin, eiköhän mekin vielä joskus se ikioma ja toivottu pikkuinen saada!! :heart:
 
iltalämpö on huikeat 37,03 ja pääkipeä , alavatsaa nippailee....ja kröhöm,tänään tuli yhtäkkiää aivan mahtavat pupuilu halut...niinpä me pupuiltiin... ;) mieheni kerkes hädin tuskin ottaa kengät pois kun saapui töistä kotia... :LOL:

kuuluuko pupuilu-halun lisääntyminen raskaus oireisiin????
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sydänkäpynen:
Juli05, voima :hug: , kyllä se siitä, uutta kierrosta vaan aloittaen...tiedän tunteen kun ei sitä plussaa tule, mulla on niin jännää kanss nyt, mun pitää nyt vaan pitää jalat tukevasti maassa, etten lennä korkeelta alas...
En oo vielä luovuttanu,nimittäin menkat ei oo alkanu vielä enkä usko et alkaa nyt pariin päivään.Testailen myöhemmin jos menkkoja ei näy.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Juli05:
Alkuperäinen kirjoittaja Sydänkäpynen:
Juli05, voima :hug: , kyllä se siitä, uutta kierrosta vaan aloittaen...tiedän tunteen kun ei sitä plussaa tule, mulla on niin jännää kanss nyt, mun pitää nyt vaan pitää jalat tukevasti maassa, etten lennä korkeelta alas...
En oo vielä luovuttanu,nimittäin menkat ei oo alkanu vielä enkä usko et alkaa nyt pariin päivään.Testailen myöhemmin jos menkkoja ei näy.
Testasin tuolla apteekin omalla enkä muista et tuohon testiruutuunkin tulee aluksi punanen ruutu ja sit häviää.Pienen punasen pisteen olin kyllä näkevinäni.
 
Moikkelis!!!

Onnea vaan plussista ja tarraisia sukkia pienelle! Juli05 katsoitkos apteekin oman ja sen aikaisemman testin suhteen kuinka tarkkoja ne on? Voi olla ettei apteekin oma vielä näytä(en muista sen tarkkuutta) jos testasit eka tosi herkällä testillä. Noissa herkissä on vaan se että ne valitettavasti näyttää myös tosi varhaiset keskenmenot, joista nainen ei muuten mitään tietäisi. Toivon kovasti että kunnon plussan vielä saat eikä täti löydä perille!

Omaa napaa: Ovikset meneillään. en saanu niitä tikkuja hommattua vieläkään mutta nippailuista päätellen tänään on se hetki...ja peittoja on toki pöllyytelty ihan senkin eestä...täytyy varmaan vielä huomennaki laskettaa uimareita vesille :LOL:

Koulu- ja työkiireet pitää onneksi suurimmat kuumeilut poissa mielestä
 
TIISTAI 11.9.2007

rina82.................kp 37/?...............yk 28
futuremami..........kp 33/27-28..........yk ??
Juli05..................kp 30/26-31...........yk 3
Sydänkäpynen......kp 32/30..............yk 2
Hilipati................kp 30/27-35..........yk 5
Jonsku83............kp 26/28..............yk 1
sunshine.............kp 25/29-30..........yk 6
nibbler................kp 24/30...............yk 1
Sarah85..............kp 15/28-30..........yk 14
piksu...................kp 12/29...............yk 4
Bayan Fare.........kp 10/28-32............yk 9
Kaa....................kp 7/31...............yk 2
Peppi1981..........kp 6/28-30............yk 27


Siniapila..............kp....................yk 1
suikale...............kp......................yk 4



Plussanneet

Marimint81........yk 1
mouku80..........yk 4


Päivittelinpä listan tälle päivälle! :)

juli05 Toivottavasti testasit vaan tosiaan liian aikaisin! Tietääkseni apteekin oma testi ei ole sieltä herkimmästä päästä, eikä välttämättä näytä vielä mitään. Tsemppiä! :)
 
\ |O *hohhoijakkaa*
miten voikaan ihminen olla näin väsyny...
höh..saatanan paska duunipaikkaki ei päästä mua lomille...
olis 26 päivä helsingissä dream theaterin konserrti ja mitä tapahtuu?
joo ei pääse lomille ellen mä vaihtele vuoroja ihmisten kans tosi sekavasti ja vaikeesti.se olis niin paljon helpompaa jos ne vaan sanoins että mene!

"joo kyllä me päästetään sut lomille mut se on palkatonta" hey mä oon 20 vee mä en kauheesti ihmettelis jos en sais palkkaa tolta ajalta.
joo on herm,ot kireellä, mut se nyt ei kuulu aiheeseen, oireistahan mä tulin turisemaan.

oksettaa oksettaa ja taas oksettaa.muusta tiiäkkään ku siitä.alavatsaa nippailee ja näin.keksin selityksen sille miks mulla on kokoajan kylmä. no koska ilmaki on kylmä.dah! eihän siellä mikää kesä oo. ( oon muuten selvinny koko loppukesän ilman "vielä on kesää jäljellä" biisiä! jess!)
hämm ja mitäs muuta.. joko mä sanoin että testasin negan? taisin sanoa, mut se oliki vasta joku ovis+8 että eihän se mitään näytä. :headwall:
mut nyt multa tippuu silmät päästä...
 
Hei,oon täälä pinossa uus heppu, mut esikoinen on tääläkin vallanut mielen ja yk.4 on sopivasti pärähtäny käyntiin. Oon tuola vko.40 piinailijoissa, mutta ajattelin tulla tännekkin luuraamaan. Meillä on sellanen tilanne et mentiin heinäkuussa naimisiin, mä oon pian 25vee ja mies 31vee tuli just sillä täyteen, ja molemmat on vakitöissä ja asunto ja uus auto löytyy, mut se jokin puuttuu...Mulla todettiin huhtikuussa endometriooma vasemmassa munasarjassa, ja se saattin sit lääkehoidolla pois kolmes kuukaudessa, et onneksi oli muutakin ajateltavaa kun oli ne häät järjestettävänä.Nyt sitten toinen kierto "terveillä" munasarjoilla ja ihan hyvä fiilis. Ei se sieltä väkisin tuu, se tulee jos on tarkotuskin.(okei vähä rauhallista hempeilyä, mut kuitenki) :LOL:
 
Vieläkö mahtuu mukaan yksi esikoistaan kuumeileva? :) Täällä myös kova vauvakuume ollut jo pidemmän aikaa ja nyt yk4 menossa. Toivottavasti haikara löytää tällä kertaa perille, viime kerralla oli jo aika lähellä. Menkat oli jo viikon myöhässä ja testiinkin tuli haamuplussa, mutta sitten alkoi menkat. Nyt vähän vaikea arvioida milloin ovulaatio? Toivotaan, että parempi onni tällä kertaa :) Yritän kuitenkaan olla streessaamatta ja juoda greippimehua ;) Täälläkin menty naimisiin kesäkuussa. Ja talossa olisi tilaa temmeltää..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sarah85:
Moikkelis!!!

Onnea vaan plussista ja tarraisia sukkia pienelle! Juli05 katsoitkos apteekin oman ja sen aikaisemman testin suhteen kuinka tarkkoja ne on? Voi olla ettei apteekin oma vielä näytä(en muista sen tarkkuutta) jos testasit eka tosi herkällä testillä. Noissa herkissä on vaan se että ne valitettavasti näyttää myös tosi varhaiset keskenmenot, joista nainen ei muuten mitään tietäisi. Toivon kovasti että kunnon plussan vielä saat eikä täti löydä perille!

Omaa napaa: Ovikset meneillään. en saanu niitä tikkuja hommattua vieläkään mutta nippailuista päätellen tänään on se hetki...ja peittoja on toki pöllyytelty ihan senkin eestä...täytyy varmaan vielä huomennaki laskettaa uimareita vesille :LOL:

Koulu- ja työkiireet pitää onneksi suurimmat kuumeilut poissa mielestä

En katsonut tuota herkkyyttä sen tarkemmin.Ei oo täti vielä tullu,enkä usko et tuleekaan ainakaan pariin päivään.En oo vielä menettäny toivoa,testailen taas jos tätiä ei näy.Pientä nippailua on mahassa,lämpöä edelleen.Muuten ok olo.
 

Yhteistyössä