Uusi pesukone?

• Viestiketjun aloittaja harmaa millinen
  • Ensimmäinen viesti
harmaa millinen
Eilen se sitten tapahtui, vanha pesukone otti ja levisi.
Nyt pitäisi uusi löytää ja ei saisi ihan mahdottomia maksaa.
Kävimme katsomassa oman pienen kaupungin tarjontaa, mutta kun vertaili heidän hintoja gigantin hintoihin, niin taitaa kannattaa lähteä ajamaan lähellä sijaitsevan ison kaupungin giganttiin.
Tänään oli myös cittarin mainoksessa pesutorni tooosiii halvalla olisko ollu alle 600?, mahtaako olla kummonen...
Kehukaa mulle koneitanne, päätös apuja tarvitsen.
Meillä on 7 henk. ja kone käy kerran päivässä ja parhaina päivinä 2-3 kertaa.

LG:n 7-kiloiset suoravetokoneet on suurperheen kehumia. :)

Silloin kun kone laulaa jatkuvasti en valisisi sitä halvinta mahdollista mallia. Kalliimmat ovat muutenkin yleensä esim. hiljaisempia ja kun se kone oikeasti käy tuntikausia päivässä sillä on väliä.

Helmi
Meillä on boschin 8 kg:n kone, oli aika kallis, mutta kahdeksan hengen taloudessa kone käy vähintään kaksi kertaa päivässä, niin ei haluttu ostaa halpaa, joka ei ehkä kestäisi yhtä hyvin.

harmaa millinen
7kg konetta olen katsellut myös, onko nuo LG koneet hyviä/kestäviä, niiden hinta ei ole ihan hirveä. :)
Ja olen ekaa kertaa ostamassa pesukonetta!
Aina ennen olen ostanut ystävältä/tuttavalta käytetyn, nyt aion ostaa ihan uutukaisen koneen!
Viimeisin kone kesti kyllä meillä 10 vuotta, vaikka vanhana sen ostin ja käytettiin tosi paljon, olisko se maksanut 300mk silloin aikoinaan.. :)

Yhteistyössä