uusi olen. *vilkuttaa*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laihistelija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

laihistelija

Vieras
hei!! Tyttöni (nyt 4kk) odotusaikana lihoin 26kg, 57kg-->83kg. Nyt vielä 10 ylimääräistä kiloa ja ne pudottelen tässä 3-5kuukaudessa hissukseen. En mimittäin halua takasin sinne 57 kiloon, ihan sellanen 62kg olisi sopiva..
Eli olen 170/72 nyt.
Tsemppi-laihdutus kavereita joilla tavoite laihduttaa n 10 kiloa???

heippa minä olen 4 viikkoo painonvartioissa molemmissa raskauksissa lihoin n. 20kg 55kg -----> 73kg eli jotain kiloja sain pois mut nyt tokasta nämä jäi häiritsemään olen pudottanut painoa 5kg mutta tavotteena ois tuo 60kg mutta sekun ei auta pitää saada myös mahaa/reisiä/peppua pienemmäksi.

Heips! Sama täällä, toisesta raskaudesta jäi ylimääräisiä kiloja n. 10. Kunhan saisi edes puolet pois niin helpottaisi. Meillä ei painonvartijoita ole ihan lähellä, joten pitäisi yrittää omin konstein. Lenkkeilyn/kävelyn aloitin uudelleen ja jumpassa käyn kerran viikossa.

=)

Tervetuloa vaan! Mulla on viel kans 8 kg tiputettavaa, raskaudesta jäi 5 kg, mut haluisin tiputaa pikkusen alemmas kuin ennen sitä. Ihan omalla dietillä laihduttelen, en siis ole pv:ssä. Olen ollut jo 7 viikkoa karkkilakossa, nyt viikonloppuna herkuteltiin miehen kans kun pääsin ekaan lakko päämäärään ja nyt lakko jatkuu taas omiin synttäreihini asti (21.3). liikuntaa pitäs harrastella enempi, onhan meillä koirakin et tulee sitä ulkona jonkun verran käytyä, mut enemmänkin voisin liikkua ;) .

Mukavaa kevään odotusta, kyllä ne kilot siitä karisee!! =)

Mulla oli tavoitteena aluksi kanssa tuo 10 kiloa 70-> 60 kiloon, mutta niin hienosti on alkanut, että otan vielä 2 kiloa ylimääräistä. Minulla on pudonnut 1 kilo/viikko. Nyt on vähän tökkinyt, puolta kiloa viikossa, mutta eteenpäin kuitenkin. Omin avuin olen pudottanut syömistä tarkkailemalla. Onnea sinulle urakkaan! =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.02.2005 klo 08:34 laihduttaja kirjoitti:
heippa minä olen 4 viikkoo painonvartioissa molemmissa raskauksissa lihoin n. 20kg 55kg -----> 73kg eli jotain kiloja sain pois mut nyt tokasta nämä jäi häiritsemään olen pudottanut painoa 5kg mutta tavotteena ois tuo 60kg mutta sekun ei auta pitää saada myös mahaa/reisiä/peppua pienemmäksi.

itse en halua painon vartijoihin liittyä.. varmasti siinä laihtuu kun on "kituruokavaliolla" mutta siinä kun ei kiinteydy!!! Painonvartioissahan on tavoitteena laihtua nopeasti, n kilo viikossa. ja siinä palaa siis muutakin kun rasvaa. joka viikko lähtee lihastakin ja sehän ei ole hyvä juttu.. Olen itse alkanut syömään terveellisemmin ja pieniä annoksia useammin. Lisännyt liikuntaa sekä kuntosalilla alkanut käymään!! Se onkin tärkeä koska laihduttaessa ilman kuntosalia jää joka paikkaan vaan roikkuvaa löysää nahkaa. Varsinkin meillä jotka olemme lapsen saaneet ja vatsa on ollut joskus tosi iso!
Mut jokainen laihduttakoon tavallaan ja pääasia jotta saamme nää kilot pois=)

Yhteistyössä