Uusi netti huutokauppa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Syysenkeli03
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Syysenkeli03

Jäsen
27.08.2004
67
0
6
Sieltä voit ostaa tuotteita edullisesti, sillä tarjouksia voi nostaa ainoastaan sentin kerrallaan. Tuotteille ei ole määrätty mitään muuta huutoaikaa, vaan ne katkeavat, kun kukaan ei korota tarjoustasi huudettavalle tuotteelle määrättyyn aikaan esim. kahteen minuuttiin. Kaikki tuotteet ovat uusia.

Jos kiinnostuit, niin lähetä mulle sähköpostiosoitteesi, niin voin suositella kyseistä sivustoa sinulle. Näin sinäkin autat minua, koska jokaisesta uudesta rekisteröityneestä jäsenestä saan itselle lisää huutopisteitä.

Sähköposti osoitettasi en käytä muuhun tarkoitukseen, kiitos kaikille! :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Noksu:
Sieltä voit ostaa tuotteita edullisesti, sillä tarjouksia voi nostaa ainoastaan sentin kerrallaan. Tuotteille ei ole määrätty mitään muuta huutoaikaa, vaan ne katkeavat, kun kukaan ei korota tarjoustasi huudettavalle tuotteelle määrättyyn aikaan esim. kahteen minuuttiin. Kaikki tuotteet ovat uusia.

Jos kiinnostuit, niin lähetä mulle sähköpostiosoitteesi, niin voin suositella kyseistä sivustoa sinulle. Näin sinäkin autat minua, koska jokaisesta uudesta rekisteröityneestä jäsenestä saan itselle lisää huutopisteitä.

Sähköposti osoitettasi en käytä muuhun tarkoitukseen, kiitos kaikille! :flower:

Siis taas joku uusi verkostomarkkinointi huijaus juttu :/

muutaman huudon, mutta eipä mulla paljon kavereita ole, varsinkaan sellaisia kenellä olisi sähköposti. Ja mun äitiä ja isää tää tuskin kiinnostais. Itse olen rekistöröitynyt, mutta en ole vielä mitään yrittänyt edes huutaa. Kaveri joka mulle tätä suositteli oli jo huutanut itselleen jotain.

Osoite on sentti.fi
Sieltä voi huudella muutenkin kun jonkun kautta, mutta näin kun huuta jonkun suosittelemana niin tämä suosittelija saa siitä itselleen huutoja.

Niin ja yks huuto varmaan maksaa sen 2 euroa ja tyyliin 20 kertaa sun tarttee huutaa, niin saat jonkun kännykän 40 sentillä ja sitten myöhemmin puhelinlaskussa sen 200euroa laskun ekstraa. Miten joku voi olla niin tyhmä ettei tuota juttua tajua :o

Yhteistyössä