Uusi näkökulma Southport-murhiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
On tietty uuden aamunkoiton koulukunta, joka ei tuomitsisi suoralta kädeltä ruandalaista siitä, että tämä tappoi. Jokainen on syntyjään etnonationalisti. Rotuhenkisen murhan tekijä heijastaa tätä. Tappajan teon voi nähdä vääjäämättömänä seurauksena kilpailevien rotujen sekoituksesta ja ehkä se avaa silmiä, lietsoo lisää väkivaltaa ja synnyttää tuhoisan kierteen, jossa uusi radikaali ja autoritäärinen kansanliike voi nousta valtaan.

Muslimeilla ainakin kuuluu, uhrien iästä riippumatta.

K: Miksei tekijän uskontokuntaa olla paljastettu?

V: Koska hän on muslimi (noh, oletus toistaiseksi, mutta todennäköisesti on. Sen paljastuminen olisi kuin heittäisi bensaa liekkeihin uskonsotaa keskenään käyville kristityille ja muslimeille)

Kovasti täälläkin painotetaan sitä, että Ruanda on kristitty maa, joten puukottajankin täytyy olla kristitty. Ruandassa on myös muslimeita, joten ihan hyvin puukottaja voi olla muslimi. Suomikin on kristitty maa, mutta niin vain ainoan terroriteon tehnyt oli muslimi.

Muslimeilla ainakin kuuluu, uhrien iästä riippumatta.

K: Miksei tekijän uskontokuntaa olla paljastettu?

V: Koska hän on muslimi (noh, oletus toistaiseksi, mutta todennäköisesti on. Sen paljastuminen olisi kuin heittäisi bensaa liekkeihin uskonsotaa keskenään käyville kristityille ja muslimeille)
Media teki parhaansa salatakseen kaiken muunkin niin kyllähän tuo hieman savuava ase on. Suurin osa siellä on kristittyjä mutta ei se mitään tarkoita.

Britannian poliisin mukaan ei ole löydetty yhteyksiä tekijän ja islamin välillä. Isä ainakin on kristitty. Tosin ei se tekoa muuksi muuta. Kaikki monoteismit on syytä kukistaa. En tule kaipaamaan niistä yhtäkään.

Britannian poliisin mukaan ei ole löydetty yhteyksiä tekijän ja islamin välillä. Isä ainakin on kristitty. Tosin ei se tekoa muuksi muuta. Kaikki monoteismit on syytä kukistaa. En tule kaipaamaan niistä yhtäkään.
Niin olivat molemmat vanhempanikin. Ja minä, tosin kastettiin vauvana eikä minulta kysytty lupaa.

Tuo vauvojen pakkokaste pitäisi muuten lailla kieltää ja itse päätetään 18 v iässä mitä tehdään.

Aikuisena järkiinnyin ja olen onnellinen uskonnottomana realistina.

Yhteistyössä