Uusi luuri pitäs löytää

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Mulla tilttas viimisen kerran minun ihanainen nokian n81 puhelin :'( entinen romu nyt... Samanlaista haaveksin mutko uutena ne maksaa niin paljon ettei minun pihiys anna periksi ennää toista kertaa tuhlata niin isoa summaa :xmas:

Mikä ois semmonen hyvä puhelin, nokialainen mieluiten, samsungi voi kelvata ääritilanteessa, pitäs olla kamera, 3g puhelin mieluiten, ei mikkää iso halko mut ei saa olla liian pienikkään. Ja hinta jos ei päätä huimais, mulla ko ei nuo puhelimet säily kovin kauaa niin en halua isoja summia siitä maksaa. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kokeile Sonyn puhelimia. muistaakseni jotian 500i tms. Oli mun lemppari ja kesti vuosikausia.
tyhmyyksissäni vaihdoin ja nyt kaduttaa :/

No minua pelottaa nuissa eri merkeissä se ko en opi käyttään niitä... Samsung on joskus ollu ja senki opettelu kesti varmaan vuojen päivät ja sitteppä se luuri oliki entinen jo :D

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kokeile Sonyn puhelimia. muistaakseni jotian 500i tms. Oli mun lemppari ja kesti vuosikausia.
tyhmyyksissäni vaihdoin ja nyt kaduttaa :/

No minua pelottaa nuissa eri merkeissä se ko en opi käyttään niitä... Samsung on joskus ollu ja senki opettelu kesti varmaan vuojen päivät ja sitteppä se luuri oliki entinen jo :D

se on totta, hetken opetteluttaa koska niissä on jotenki väärinpäin kaikki toiminnot. Mutta oppii ne :D

g060.gif

Yhteistyössä