Uusi laihdutusryhmä, kiinnostaako?

  • Viestiketjun aloittaja mamax
  • Ensimmäinen viesti
mamax
Moi,
Olisiko täällä innokkaita uusia laihduttajia perustamaan uuden tukiryhmän tänne sivuille? Eli tsempattaisiin toinen toisiamme laihtumaan ja terveellisemmän elämän pariin takaisin? =)
Itselläni olisi tavoitteena laihtua n. 10kg. Ja laitan tavoitteeksi tähän puoli vuotta.
 
Mä voisin lähteä mukaan, kun tuntuu, että ihan itsekseen laihduttaminen ei onnistu. Itseään on niin helppo huijata :whistle:
Tällä hetkellä painoa on 76-77... en tiedä ihan tarkkaan.
Mutta tavoitteena on, että kesäkuu alkaisi lukemalla 70.
Ajattelin aloittaa pisteiden laskemisen huomenna =)
 
Mamax
Hei,
Kiva Henni, kun sain laihdutusseuraa, toivotaan, että tänne löytyy muitakin laihduttajia. =) (jos ei niin tsempataan toinen toisiamme)
Ollaan melkein samassa painossa, aamulla vaaka näytti 72,2kg.
Ja pisteillä täälläkin mennään. Aamupala vaan tuntui ankealta, kun kaapissa oli vain rasvaista juustoa ja söin sitten pari näkkäriä margariinilla. Päivän ruokia en ole ehtinyt edes miettiä. Kai tämä tästä kun saa vähän tuntumaa. Viime vuonna laihdutin pisteillä 10kg.
 
Heipä hei! =)

Tuolla kerhojen puolella elää kaks miinus-laihdutusryhmä, johon voi myös liittyä =) Jäseniä taitaa olla sen 70. Tervetuloa sinne jos innostaa! =) Jäsenhakemus täytyy täyttää ensin.
 
Minäkin voisin tulla mukaan ryhmään!
Paino nyt 78 kg :ashamed: ja pituutta löytyy 171. 2 lasta (13 kk ja 4 v.) Tavoitteena ois päästä 65 kiloon vaikka jouluun mennessä. Kesäksi ois kiva päästä vähän siedettävämpiin mittoihin, että ois parempi olla ittensä kanssa. Nää kilot vaikuttaa liikaa itsetuntoonkin. Ois niin mahtavaa mahtua vanhoihin vaatteisiin ja ostaa uusia...
Viikon olen nyt laskenut kaloreita ja syönyt päivittään 1300-1500 kcal. Nyt on kyllä kova tsemi päällä ja uskon onnistuvani laihdutuksessa. En toivokaan pieneneväni liian nopeasti, vaan suht hitaasti ja PYSYVÄSTI.
 
Mä liityn mukaan....
Vaikka tein aalotuksia lukiessani tuntui että kuuluisin ihan muualle.
Pitäis saada tippuun sellaiset 30 kiloo. Tietenkin kilo kerrallaan, eli taidan ottaa sellaisen 5 kilon välitavoitteen. =)
Mut jos teil inota piisaa niin tsempakkaa minua.
En aio ottaa mitään aikatavoitetta, mutta 5 kiloa kun on lähtenyt soitan parturiin ja otan raidat hiuksiini Se on ylellisyyttä kotihoidontukilaiselle. =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.04.2007 klo 17:36 Kata kirjoitti:
Mä liityn mukaan....
Vaikka tein aalotuksia lukiessani tuntui että kuuluisin ihan muualle.
Pitäis saada tippuun sellaiset 30 kiloo. Tietenkin kilo kerrallaan, eli taidan ottaa sellaisen 5 kilon välitavoitteen. =)
Mut jos teil inota piisaa niin tsempakkaa minua.
En aio ottaa mitään aikatavoitetta, mutta 5 kiloa kun on lähtenyt soitan parturiin ja otan raidat hiuksiini Se on ylellisyyttä kotihoidontukilaiselle. =)
Kirjoitusvirhe, siis jos Teillä intoa piisaa niin tsempakkaa.
Painoa oli tänä aamuna ihan pikkasen vaille 100 :(
 
Mamax
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.04.2007 klo 17:41 Kata kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.04.2007 klo 17:36 Kata kirjoitti:
Mä liityn mukaan....
Vaikka tein aalotuksia lukiessani tuntui että kuuluisin ihan muualle.
Pitäis saada tippuun sellaiset 30 kiloo. Tietenkin kilo kerrallaan, eli taidan ottaa sellaisen 5 kilon välitavoitteen. =)
Mut jos teil inota piisaa niin tsempakkaa minua.
En aio ottaa mitään aikatavoitetta, mutta 5 kiloa kun on lähtenyt soitan parturiin ja otan raidat hiuksiini Se on ylellisyyttä kotihoidontukilaiselle. =)
Kirjoitusvirhe, siis jos Teillä intoa piisaa niin tsempakkaa.
Painoa oli tänä aamuna ihan pikkasen vaille 100 :(
Moi,
Tervetuloa vaan mukaan :wave:
Tsempataan toinen toisiamme kohti tavoitteitamme. Toi onkin muuten hyvä keino laittaa jokin porkkana välitavoitteeksi. Täytyykin miettiä oma vastaava juttu.
Mulla on tämä eka päivä mennyt osittain penkin alle, kun iski niin kamala makeanhimo. Mutta pisteet kylläkään ei ole ylittyneet. Tavoitteena oli vain olla muutama viikko kokonaan ilman makeaa, mutta meni näköjään heti plörinäksi.
 
Hei kaikille!

Minäkin voisin liittyä joukkoon jos vaan kelpuutatte vielä mukaan.
Mun ois aivan pakko laihtua. Tänään aamulla painoa oli huikeat 87,3kg \|O
Tarvisin oikeasti tsemppausta.
Tuo välietapin laatiminen kuulosti kivalle ajatukselle. Taidan minäkin kokeilla.

Olisi tarkoitus, että saisin painon mahdollisimman pian alle 80kg:n jonka jälkeen menen sitten kilo kerrallaan kohti tavoitetta.

Sellainen paino johon haluaisin päästä olisi 75kg. Eli mulla ois pudotettavaa noin 13kiloa.

Yhdessä onnistumme!
 
hei, käviskö punnituspäiväksi tiistai?? mulla alkoi tänään toinen viikko "uutta elämää" ja tänään aamulla punnitsin ja kiloja tippunut 2,2! Aika huikea saalis, mutta nestettäpä se taitaa suurimmaks osaks olla. Anyway, kivasti ainakin alkanut.
Ostin muuten kaupasta semmoisia light-myslipatukoita. Oli useita makuja ja tämä appelsiinisuklaa ainakin oli hyvä. Yhdessä patukassa on vain 60 kcal. Ite syön semmoisen, jos meinaa nälkä yllättää. Mää en voi päästää itteeni kunnollä nälkäiseksi, kun sitten tulee syötyä ihan liikaa...
Oon kyllä ihan yllättynyt miten helppoa on ollut olla viikko laihiksella. Ei tuohon 1300-1500 kcal päivänsaaliiseen tarvi ihmeestikään nälässä riutua.
Tsemiä kaikille!!
 
Moikka, voisin liittyä jos kelpuutetaan :)

Olen 170cm ja painoa on noin 80kg eli noin 10kg olisi tavoite.. Kesäksi olisi kiva saada se 5kg pois niin ei "hävetä" kulkea kesävaatteissa.. :(


Mistä te niitä pistejuttuja saatte tai jotain, kertokaa miten voin laskea mitä syödä yms. VINKKEJÄ PLIIS


TSEMPPIÄ KAIKILLE =)
 
Mä haluan liittyä kans tänne! :wave: Mulla ois nyt ainakin 14kg pudotettavaa, näin aluks.

eli puntari näyttää nyt 84,5kg :headwall: nooh hitaasti hyvä tulee, tuntuu vaan, että toi kesä on taas LIIAN lähellä...

Mua saa kans tsemppailla! ja ois kiva jos täällä pinossa ois tamperelaisia niin sais lenkkiseuraakin :D

*muoks puol kiloo puuttu lukemasta, tarkistin muistiinpanoista :D *<br><br>
 
Hanimami
Mä haluun kans!!!!!!!!!!Tukea ja keskusteluseuraa laihduttamisesta!
Mulla on painoa 86,5kg tällä hetkellä, 10kg:n tavoite on ollut jo pitkään mutta mihinkään ei vaaka liiku.
Liikunnalla olen saanut kivasti jo kiinteytettyä itseäni mutta nyt pitää ottaa tiukka linja.
Saavutetaan tavoite ja unelma todeksi yhdessä =)
 
voisinpa vaikka hypätä tähän pinoon minäkin B)
Mulla on tavoitteena tiputella kesälomamatkaan mennessä vielä sellainen 3-5 kg. Laihdutin pari vuotta sitten n 12kg, josta on puolet tullut takaisin, sitä tässä nyt karistelen ja yritän sitten saada painon pidettyä kuutosella alkavana. Aloitin tuossa kuunvaihteessa alkuspurtin vlcd:llä, väliin tuli sitten pääsiäinen ja yksi reissuviikonloppu, joina tuli syötyä tavanomaisesti ja otettua takapakkia. Mutta paino on siis tähän mennessä kuitenkin muutaman kilon pudonnut ja se jos mikä motivoi jatkamaan! :D Mun fiiliksiä vlcd-aiheeseen liittyen löytyy tuolta sivun tai parin päästä... :whistle:
Liikunnan aloitin myös ja olo on parantunut huimasti! Mulla on valikoimassa tällä hetkellä kävely, steppailu ja uinti, jotain noista joka päivä. Kunhan säät tästä lämpenevät aion ruveta pyöräilemään. B)
 
Moi!

Ajattelin kysyä että miten se punnituspäivä?
Punnitseeko jokainen itsensä silloin kun on ollu aina yhden viikon laihiksella vai onko joku yhteinen päivä?
Mulla tulee tiistaina viikko täyteen joten punnitsenko silloin vai päätetäänkö jokin muu päivä yhdessä?

Vähän sekava teksti mut toivottavasti ymmärsitte mitä tarkoitin!

TSEMPPIÄ kaikille!
 
Mä voisin tulla remmiin mukaan jos vaikka täällä ois vähän vilkkaampaa tää keskustelu. Kerhojen puolella hiljasempaa. Mä alotin urakkani viikko sitten keskiviikkona painon ollessa 83.7kg ja tänä aamuna vaaka näytti 81.5kg. Huomenna meinaan ostaa kunnon mittanauhan, että saa vähän noita mittojakin ylös.
 
Ehdotan edelleen tiistaita punnituspäiväksi. Mulla tulee ens tiistaina 2 viikkoa laihdutusta täyteen. Olen siis samoilla linjoilla Kolibrin kanssa.
Mää pidän viikossa yhden herkkupäivän. En silloin laske kaloreita, mutta herkuttelen kuitenkin kohtuullisesti (yks suht pieni karkkipussi ja esim. pätkis). Harva se päivä syön edelleen karkkia, mutta tyyliin
5 kpl xylitolsalmiakkiapastillia :p ) Mulle ei mikään totaalikieltäytyminen passaa. Ja voin kyllä syödä jotain namia tavallisena päivänäkin, mutta lasken sitten sen kalorit ja sitten pitää syödä vähemmän muuta safkaa. Netistä löytyy hyviä kaloritaulukoita kun vain googlettaa. Mm. finelin sivuilta on helppo katsoa ruokien kaloreita.

Onko teillä muilla minkä ikäisia lapsia? :attn:
 
Eiköhän sovita että tiistai on punnituspäivä !

Mulla ei ole vielä lapsia, suunnitteilla olisi tässä loppu vuodesta, siinäkin mielessä olisi hyvä saada lihakset kuntoon ja painoa pois niin raskaus aikakin sujuu paremmin kun kunto on hyvä =)


Miten te muut "estätte" itseänne syömästä "ylimääräistä" ?

Mulle ilta on tosi paha, kun kaatuu sohvalle katsomaan jotain ohjelmaa niin tuntuu että aina haluttaa jotain hyvää ja melkein aina sitä tulee syötyäkin.. :ashamed:

 
Hei! Vieläkö mahtuu mukaan? Kesä tulee ja ahdistaa kovasti ulkomuoto. Pituutta minullan 161cm ja painoa 71kg. Pitäisi 10kg saada pois ja ainakin 3kg kuukausivauhtia.

Syyskuussa painoin 64kg, mutta aloitin syksyllä opinnot ja liikkuminen jäi. Paino alkoi nousta, kun ulkoilu lasten kanssa on jäänyt vain viikonloppuihin. Tässä olisi vielä neljän viikon työharjoittelu edessä ja sitten alkaa kesäloma, joten kesällä ainakin on aikaa liikkua. Nyt pitää keskittyä tuohon syömispuoleen. Olen ollut melkoinen herkuttelija, mutta nyt se saa loppua. Tsemppiä kaikille, kyllä me onnistutaan!
 
Mulle sopii kans se tiistai punnituspäiväks. Ja mulla ei oo vielä lapsia.

Ihmeen hyvin menny tää viikko, ei oo tullu herkuteltua.
Toivottavasti selviäis kunnialla viikonlopun yli, kun sillon on aina tapana mässätä oikeen urakalla.

Mites on muilla menny :wave:
 

Yhteistyössä