UUSI kuvaketju- lomakuvia!!! *sis kuvia *

Idea tuli toisesta ketjusta. Tähän lempilomakuvia.. Tiedän niitä on kaikilla paljon ja vaikea valita. Itse poimin tähän muutaman omistani.

taukopaikka p-norjassa

*tukka sekaisena ja onnellisena kahvikuppi kädessä *Elämäni pisin yhtäjaksoinen valleus ilman nukkymista ja ruokailua.. 48km ( yhtenä päivänä ) Kebnekaisella.. pohjoismaiden korkein vuori ja kesälläkin jäätikköä.

Jerusalem kesällä 2008.. makuupaikan oviaukosta katsottuna. Voi niitä yömessuja mitä siellä oli...

MOnacossa.. MInä ja Lenni lokki :p

Italia.. Cervo

Ranska.. shoppailemassa olen

Lempikuva: mies ja minä Norjassa yöpymässä ja kalastajakylässä.

Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Voi kun sä olet kerennyt matkustaa ja nähdä maailmaan Äitiyslomalainen! :D Kateeksi käy, vaikka kyllähän sitä itsekin on käynyt ja vieläkin ehtii! :D
Noi on sellaisia lempipaikkoja.. Olisi vielä tunnelmallinen kuva Pyhä:ltä laittaa tuonne. Se paikka herätti eniten tunteita. Kaikista maailman paikoista Pyhätunturin viikon loma on ollut paras:D

Juu- Kyllä sitä kerkeää. Meillä reissailut vähenee toistaiseksi nyt 1/5:teen kun mulla ei rahat riitä.

millipilli
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Voi kun sä olet kerennyt matkustaa ja nähdä maailmaan Äitiyslomalainen! :D Kateeksi käy, vaikka kyllähän sitä itsekin on käynyt ja vieläkin ehtii! :D
Noi on sellaisia lempipaikkoja.. Olisi vielä tunnelmallinen kuva Pyhä:ltä laittaa tuonne. Se paikka herätti eniten tunteita. Kaikista maailman paikoista Pyhätunturin viikon loma on ollut paras:D

Juu- Kyllä sitä kerkeää. Meillä reissailut vähenee toistaiseksi nyt 1/5:teen kun mulla ei rahat riitä.
Pyhä on ihana :heart: kuukauden päästä sinne taas suunnataan... kerran tai kaks vuodessa siellä käydään

vieras
millipilli, sul on ihan mielettömii noi lapin kuvat :) Oi kun sinne joskus itekki pääsis. Toi just mis poika tulee sitä polkua talolta päin, se näyttää just sellaselt talolt ja toi lumi et sellasen itelleni haluisin, ja et jouluna olis just tollasta maisemaa. Ja toi moottorikelkkakuvakin on niin ihana :)

millipilli
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
millipilli, sul on ihan mielettömii noi lapin kuvat :) Oi kun sinne joskus itekki pääsis. Toi just mis poika tulee sitä polkua talolta päin, se näyttää just sellaselt talolt ja toi lumi et sellasen itelleni haluisin, ja et jouluna olis just tollasta maisemaa. Ja toi moottorikelkkakuvakin on niin ihana :)
Päätettiin jo että mennään tuonne ensi jouluksi... ja kuukauden päästä tosiaan mennään lomailemaan. Miehen vanhempien "mökki" niin sinne saa mennä koska haluaa

Alkuperäinen kirjoittaja Syysilta:
Osais viellä laittaa kuvia :xmas:
meet

www.aijaa.com

kun saat kuvan valittua niin "maalaat" osoitteen esim. "pieni kuva" osoitteen ja painat copy ja tuut tänne palstalle takas ja painat paste. Niin siihen tulee se kuva pienenä kun painat enterin :.-)

Ihania teidän kuvat.. Muhunkin uppoaa kuitenkin siis eniten talvikuvat :-D.. pit kaivaa vielä pari omaa Ylläksen reissulta reilun vuoden takaa.: Tossa sain itse ajaa eka kerta elämässäni koiravaljasta

ja hiihtomaisema kesänki

Yhteistyössä