"tämän aamun " miltäpä kuulostaaAlkuperäinen kirjoittaja ff:uusi testi vai se sama?
Kerro tyhmälle, että mitä se tulva tarkoittaa?Alkuperäinen kirjoittaja Ronya Royce:Olenko ainoa, joka ajattelee, etta tuossa testissa on vaan kaynyt tulva...? No joo, olen tallainen epaileva tuomas kaiken muunkin suhteen, joten jos olen vaarassa, onneA!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kerro tyhmälle, että mitä se tulva tarkoittaa?Alkuperäinen kirjoittaja Ronya Royce:Olenko ainoa, joka ajattelee, etta tuossa testissa on vaan kaynyt tulva...? No joo, olen tallainen epaileva tuomas kaiken muunkin suhteen, joten jos olen vaarassa, onneA!
No se on kyllä ihan mahdollista! Voiko se antaa sitten positiivisen tuloksen vaikkei olis raskaanakaan vai? Outoa!Alkuperäinen kirjoittaja Ronya Royce:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kerro tyhmälle, että mitä se tulva tarkoittaa?Alkuperäinen kirjoittaja Ronya Royce:Olenko ainoa, joka ajattelee, etta tuossa testissa on vaan kaynyt tulva...? No joo, olen tallainen epaileva tuomas kaiken muunkin suhteen, joten jos olen vaarassa, onneA!
Niin, etta testi ollut 'suihkussa' liian kauan..