~Uusi Kesämassujen tapaaminen Helsingissä~

Joo jälleen kerran olisin innokkaasti tulossa mukaan, vaikka tein vahingossa oharit edellisen tapaamisen suhteen.

Olisko lokakuun loppupuolella hyvä aika? Marraskuussa kun alkaa jo joitain pikkujouluja yms. systeemejä.
 
Ja minäkin nyt mukana varmasti *ärrinmurrin*

Ja lokakuun loppu sopii hyvin. Miten olisi se viimeinen viikonloppu? Ja lauantai näkyy olevan 27 päivä (eikös se wayne's coffee ollut sunnuntaisin kiinni?)

Mulle kyllä käy marraskuun alkukin, ei meillä mitään ihmeellistä ole tiedossa ainakaan vielä. ja vaikka siinä 12-13 välillä?
 
Lokakuun vika viikonloppu sopisi minulle hyvin! Ja Wayne's coffee lienee oikein hyvä tapaamispaikka. Ja se puolenpäivän maissa on erinomainen aika. :)

Kurkku edelleen turkasen kipeä, muuten alkaa elämä voittaa.

Uusiin tapaamisiin...
 
hei!

oltais Aapon kanssa mielellään tultu tapaamiseen kun ei tähän ekaan päästy. mut voisko se olla joku muu vkonloppu. tuo kun on justiinsa koulujen syyslomalla ja me olemme toisella puolella Suomea. kotiudumme vasta sunnuntaina. Mutta ymmärrän kyllä jos ei voi siirtää kun muille tuntuu sopivan. :p

terkuin paulaliina ja aapo
 
Heippa!

20.10. tapaaminen saattaapi jäädä väliin, mutta tuleehan niitä uusia tapaamisia myöhemmin. :( No voi olla että olen jo nyt mukana, ilmoittelen kun tiedän varmaksi!

Olisi kiva nähdä teitä!

 

Yhteistyössä