Uusi kansalliskonservatiivinen tv-kanava Posi TV sai toimiluvan

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Eihän nuo hörhöjengit ees pysty keskenään tekemään yhteistyötä. Menee sukset ristiin heti.

Niin Suomessa tosiaan noi hörhöjengit saa hyvin pienen kannatuksen. Sunkaltaiset on vähemmistä. Mutta USA:ssa sunkaltaisia piisaa enempi ja siksi voi hörhä päästä jopa pressaksi asti.

Ei pitöisi vitsailla sinulle. Kun ei tiedä, että ootko tosissasi vai et. Jos en ois vuosikausia lukenut sun viestejä, ottasin sut trollina. Mut ei kai kukaan tommosta vuosikausia jaksais...

En tiedä miten Karpo tähän liittyy. Se joo kaivoi jotain yksittäisiä väärinlohteluja, mutta ei se koskaan jutuissaan heittänyt mitään salaliittoteorioita. Eikä muutenkaan ollut yleistä yhteiskuntajärkestystä vastaan.

Karpo ei koskaan julkaissut mitään valheellista. Eikäö edes sellaista, jota ei oltu kunnolla tarkastettu. Lisäksi hänellä ei ollut nitään poliittista agendaa.
Mun kaltaiset - tiedätkö edes puoluekantaani?

Tarkoitatko sitä, että jos sallii muille mielipiteen niin kannattaa samoja asioita? Eikö ihminen saa olla utelias ja keskustella asioista mitkä häntä kiinnostavat?
Jonain päivänä paitsiossa cancelointiin asti saatat olla sinä mielipiteinesi…ethän sellaista toivo?
Ihmisten on hyvä ymmärtää, että mielipiteenvapaus ja ilmaisunvapaus palvelee meitä kaikkia. Keskustelukulttuuria tulisi suosia lällättelykulttuurin sijaan. Fiksulla keskustelulla saataisi esiin hedelmällisempi tulos ja mahdollisesti antaa mahdollisuus erilaisille näkemyksille.
Cancelkulttuurista on kirjoitettu paljon, kannattaa tutustua aiheeseen. Mielestäni ihmistä ei kannata tuomita yhden mielipiteen perusteella. Minäkään en tuomitse viherpunavassareita vaikka en heidän linjoilla asiassa yleensä olekaan.

Karpo paljasti ihan meheviä juttuja, eikä ollut poliittisessa tai muuten ulkoaohjatussa talutusnuorassa.💪
 
  • Tykkää
Reactions: Palstapesu
Ei kannata noteerata Lispetin juttuja. Bensaa liekkeihin heitettyäsi hän taas aktivoituu suoltamaan juttujaan tällä palstalla. Outoa, että neilkymppinen nainen ihailee karvahattu Karpoa. Luulin, että hän ei ole enää tässä ajassa. Ivan Puopolo ei taatusti ole imarreltu lukiessaan Lispetin juttuja tällä palstalla.
Echo ja Lispetti ovat parivaljakko, joiden jutut saavat aina karvani nousemaan kananlihalle.
Kaduttaa ne harvat kerrat, kun ole retkahtanut lukemaan heidän sönkötykset.
Pelottaako sinua, että tänne saattaa ilmestyä erilaisia mielipiteitä?:D
 
  • Tykkää
Reactions: Palstapesu
vierailija
Sinä, joka pyysit minua tutustumaan Posi-tv:hen, niin olen nyt tutustunut. Tv-kanava ei ollut minun mieleeni, mutta toivotan silti tervetulleeksi, että kaikki äänet pääsevät kuuluville.
Olen periaatteessa samaa mieltä. Ja minua ei haittaa Posi-TV, mielestäni tekee vain hallaa kansalliskonservatiiveille ja saa ajattelemaan, että onko siinä porukassa laajemminkin vikaa.

Minä en luokittele ihmisiä kansalliskonservatiiveiksi tai niiden vastavoimiksi (mitä ne nyt sitten onkin, vihervassareita?). Suurin osa on ihan tavallisia ihmisiä, jotka hakee keskitietä jostain ihan muualta. Sekä nämä itseään kansalliskonservatiiveiksi mainostavat ovat mielestäni usein lähempänä tätä "vihervasemmistoa" kuin tavalllisia ihmisiä. Eli meuhkaavat mustavalkoisesti ihan älyttömistä jutuista.

Ja tosin usein muuten pahimmista hörhöistä porukka ollut sekä kommunisti että kansalliskonservatiivi. Tuli nyt mieleen esim. Kari Peitsamo.
 
vierailija
Sinä, joka pyysit minua tutustumaan Posi-tv:hen, niin olen nyt tutustunut. Tv-kanava ei ollut minun mieleeni, mutta toivotan silti tervetulleeksi, että kaikki äänet pääsevät kuuluville.
👍 Kiitos rehellisestä vastauksesta. Periaatteessa olen samaa mieltä tuosta äänen saamisesta kuuluville, mutta Venäjän myönteisen propagandan levittäminen voi mielestäni olla hyvin haitallista, jopa vaarallista tässä tulenarassa maailmantilanteessa.
 
vierailija
Kiitos rehellisestä vastauksesta. Periaatteessa olen samaa mieltä tuosta äänen saamisesta kuuluville, mutta Venäjän myönteisen propagandan levittäminen voi mielestäni olla hyvin haitallista, jopa vaarallista tässä tulenarassa maailmantilanteessa.
Eiköhän tää nega-tv (Pelkkää negatiivista sanomaa ja valehtelua tuntui sisältävän kun vilkaisin parit "uutiset") kiinnosta vaan niitä, jotka on muutenkin tärähtäneet. Piho-jengiä ja vastaavaa. Tuskin kukaan kelkkaansa kääntää, järkevät ihmiset eivät koske pitkällä tikullakaan kun näkevät mistä kyse.

Todistaa taas sen, että kun valheita toistelee vuodesta toiseen, niin joillekkin se muuttuu todeksi. Surullisia esimerkkejä tälläkin palstalla.

Oliskohan Lissu hehkuttanut toisen maailmansodan aikana Moskovan Tiitua:

"Moskovan Tiltu" puhuu | Elävä arkisto | yle.fi
 
vierailija
Eiköhän tää nega-tv (Pelkkää negatiivista sanomaa ja valehtelua tuntui sisältävän kun vilkaisin parit "uutiset") kiinnosta vaan niitä, jotka on muutenkin tärähtäneet. Piho-jengiä ja vastaavaa. Tuskin kukaan kelkkaansa kääntää, järkevät ihmiset eivät koske pitkällä tikullakaan kun näkevät mistä kyse.

Todistaa taas sen, että kun valheita toistelee vuodesta toiseen, niin joillekkin se muuttuu todeksi. Surullisia esimerkkejä tälläkin palstalla.

Oliskohan Lissu hehkuttanut toisen maailmansodan aikana Moskovan Tiitua:

"Moskovan Tiltu" puhuu | Elävä arkisto | yle.fi
Joo näin varmaan on. Se Piho on kyllä niin sekaisin että. ja muitakin on.
 
Kiitos rehellisestä vastauksesta. Periaatteessa olen samaa mieltä tuosta äänen saamisesta kuuluville, mutta Venäjän myönteisen propagandan levittäminen voi mielestäni olla hyvin haitallista, jopa vaarallista tässä tulenarassa maailmantilanteessa.
Mielestäni tulee luottaa ihmisten omaan arviointikykyyn. Tiedonvälitystä ei tule rajoittaa. Rajoittaminen voi toimia itseään vastaan, koska yksipuolinen tuuttaus antaa epäluotettavan vaikutelman.
 
vierailija
Olisikohan Ukrainassa tilanne päällä jos Trump olisi jatkanut…
Ei olis. Venäjä olis saanut marssia sinne rauhassa kun ei USA:sta olis tukea tullut ja sitten ei olis muutkaan uskaltaneet pistää hanttiin samalla tavalla.

Sitten olis järjestetty kansanäänestys ja yllätys, yllätys Ukraina olisi halunnut takas Venäjään. Tai sitten sinne olis asetettu joku nukkehallitsija.
 
vierailija
Koitahan vain kestää, tälle kanavalle löytyy varmasti oma kuulijakuntansa, eivätkä he välitä pätkääkään vaikka valtamediafanit räksyttävät - jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen.
Eks sä jo tajua, et mielipide ja propaganda on eri asioita. Saat toki uskoa, et vkk:n media on tutkivaa journalismia, mut ei ne esitetyt asiat todellakaan ole mielipiteitä.
 
Kiitos rehellisestä vastauksesta. Periaatteessa olen samaa mieltä tuosta äänen saamisesta kuuluville, mutta Venäjän myönteisen propagandan levittäminen voi mielestäni olla hyvin haitallista, jopa vaarallista tässä tulenarassa maailmantilanteessa.
Suomessa Nato-kannatus on nyt niin korkeaa, että en usko venäjämielisten voivan asialle mitään.
 

Yhteistyössä