Uusi ilmoittautuu mukaan!

• Viestiketjun aloittaja Limppari-Amppari
  • Ensimmäinen viesti
Limppari-Amppari
Heippa!
Olen 26-vuotias yhden lapsen yksinhuoltajaäiti,työssäkäyvä ja kotona liuta lemmikkejä.
Painoo ajattelin pudottaa 15-20 kg,tän hetkinen paino on 75,4 kg,painonvarijoiden aion tuon tehä :D

Tere tulemast!!!! Jos olet näitä sivuja seurannu niin meillä joka maanantai on tämmöinen tsemppi pino eli kilopino mihin ilmoitetaan viikon pudotukset tai painon nousut ja haetaan uutta motivaatiota laihdutukseen :D

Minä ja Nirzu vedetään nyt tätä pinoa kun kahdelle aikaisemmalle on iskeny tuo vetäjän tauti, eli on tullut plussaa raskaustestissä :heart: , mutta palaavat sitten 9kk kuluttua!!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.09.2004 klo 12:56 Mellu kirjoitti:
Täälläkin ilmottautuu uus...
Sain toisen lapsen vähän yli viikko sitten...
ja aattelin laihduttaa...tosin sillä tavalla laihdutan ettei imetys siitä kärsi... :wave:
ookko nää ihan tosissaan..siis että laihuttasit jo nyt....muista kuitenkin että nyt kun imetät niin laihdutus "vauhti" saa olla korkeintaan puol kiloo per viikko, painonvartijoissa ainakin...

minäkin imetän ja yritän laihduttaa mut mulla on poika puolvuotias ja oon huomannu et jos ei juo tarpeeksi ja ruoka on liian rasvatonta niin maidontulo meinaa ehtyä...eli pullakahvit ei oo pahitteeksi =)

Täälläkin yksi uusi laihduttaja. Mulla ei tosin ole paljon ylimääräisiä kiloja kun tartuin heti asiaan kun huomasin vaa´an näyttävän muutaman kilon ylimääräistä. Nyt olen käynyt juoksemassa joka toinen päivä 7 km ja painoa on tippunut kaksi kiloa. Vielä olis neljä-viisi kiloa saatava pois niin olisin tyytyväinen. Minä olen nähnyt läheltä äitini kamppailun kilojensa kanssa enkä ole päästänyt itseäni sellaiseen kuntoon...

vilmuliini
Täällä kanssa yksi laihduttaja lisää. Nuorimmainen on 3kk ja painoa pitäis tiputtaa semmoset 15-20kg että olisin niissä mitoissa missä olin ennen lapsia. Painonvartijoiden pisteitä syön mutta motivaation on vaan pikkasen kadoksissa.

kirsikka76
Täältä tulee yks uusi laihduttaja. motivaatio nollassa, mut pakko yrittää. painoa mulla on ylimääräistä jo ennestään n.20kg. onneks raskausaikana ei tullut ku muutama kilo lisää. nyt olen aloittanut meidän seudun terveyskeskuksen painonhallinta ryhmässä. se on suunnattu 1/2-1v. ikäisten lasten äideille. jos sais vähän motivaatiota. aina kannattaa yrittää.

uusi täälläkin
Tilasin painonvartijoiden kirjekurssin ja oon nyt neljättä päivää laskenu pisteitä. Ei oikeestaan oo ollu vaikeeta, vielä en tosin oo punninnu, kun viikon välein vaan punnitaan. Mulla olis ylimäärästä sellanen 5-6kiloo, mutta seon kaikki just tossa takapuolessa ja vyötärössä ( jota ei ole olemassa enää). Vähän oon kans lenkillä käyny, kunto vaan on aivan nolla, ei jaksa edes reippaasti kävellä saatikka askeltakaan juosta. Kaksi lasta on ja nuorimmainen on puoli vuotias. Tsemppiä kaikille muillekin laihduttajille !

Yhteistyössä