Uusi f-35 hävittäjä näyttää urpolta

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Pitääpä tutkia asiaa, oon ollu ihan out uutisista kun on ollut niin paljon kaikkea muuta.:oops:
Siitä kirjoitettiin ISsä ihan äskettäin ja mitä olen ihmisten kanssa jutellut niin aika moni jopa toivoo sitä...itteeni vähän kieltämättä ahdistaa ajatuskin, vaikka ymmärrän kyllä ja onhan se ihme jos ei kohta ala jotain tapahtumaan kun ihmisten pinnaa kiristetään liikaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Ok, mutta muista, että yhtä vähempää kanaa ei kannata taloudellisesti pitää
Monta kanaa, kiivas kukko, ankka (ihana tepastelija) pässi (pässit on ihania) muutama kuttu, hevonen, koira ja yks sisäkissa (koska kissa on jo valmiina). Ja yhen syöttöpossunki vois ottaa että sais jouluks aina kinkun!:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Siitä kirjoitettiin ISsä ihan äskettäin ja mitä olen ihmisten kanssa jutellut niin aika moni jopa toivoo sitä...itteeni vähän kieltämättä ahdistaa ajatuskin, vaikka ymmärrän kyllä ja onhan se ihme jos ei kohta ala jotain tapahtumaan kun ihmisten pinnaa kiristetään liikaa.
Mä näkisin, että suomalaiset ei lähde rähjäämään, ollaan me niin myötäileväksi aivopesty kansa. Media tekee suurta työtä, että ihmiset olis pihalla kuin lumiukot jotta ei moni edes tajuaisi missä oikeasti mennään. Sekä maalaisjärkeä on kitketty pois jotta saadaan varmasti lauma lampaita jotka ei kyseenalaista vaan tekee mukisematta niin kuin ohjeessa seisoo!
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Mä näkisin, että suomalaiset ei lähde rähjäämään, ollaan me niin myötäileväksi aivopesty kansa. Media tekee suurta työtä, että ihmiset olis pihalla kuin lumiukot jotta ei moni edes tajuaisi missä oikeasti mennään. Sekä maalaisjärkeä on kitketty pois jotta saadaan varmasti lauma lampaita jotka ei kyseenalaista vaan tekee mukisematta niin kuin ohjeessa seisoo!
Olen kuulut vähän samaa. Ihmiset sanovat täällä, että suomalaiset kunnioittavat virkavaltaa
 
vierailija
F35 on ehdokkaista ainoa tulevaisuuden kone, sellainen jota kehitetään vielä vuosikymmeniä eteenpäin, nuo muut ovat jo ehtoopuolella elinkaarensa suhteen. Siksi epäilen Fkolmevitosen olevan Suomen seuraava kone.
Ehtoopuolella? Jas teki ekan esittelylentonsa, tuotanto alkanee vuonna 2022-3 F-35 oli jo susi syntyessäään, häiveominaisuudet ei ole enää tärkeitä, mutta koneen ne pilaa täysin. Ja eihän siinä koneessa edes (500 000€) maksava lentäjän kypärä toimi! :D
 

Yhteistyössä