Uusi BB-talo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja turhaa rahan tuhlausta sisustaa uudelleen ja uudelleen vaan siksi että taas kasa känniääliöitä pääsee spyttäämään niille limenvihreille ja karamelli-pastelli-yökötys sohville ja raheille jotka maksaa älynä. Ei voi Y.M.M.Ä.R.T.Ä.Ä.

Alkuperäinen kirjoittaja OU MAI GAAAAAD:
Ja turhaa rahan tuhlausta sisustaa uudelleen ja uudelleen vaan siksi että taas kasa känniääliöitä pääsee spyttäämään niille limenvihreille ja karamelli-pastelli-yökötys sohville ja raheille jotka maksaa älynä. Ei voi Y.M.M.Ä.R.T.Ä.Ä.

Tulispa semmonen BB, et ne ei sais koko aikana viinaa!!! Eix ihmiset tosiaankaan osais pitää hauskaa ilman känniä!!??

Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Alkuperäinen kirjoittaja OU MAI GAAAAAD:

Tulispa semmonen BB, et ne ei sais koko aikana viinaa!!! Eix ihmiset tosiaankaan osais pitää hauskaa ilman känniä!!??

Eiku ne voisi masentua . Ei mut ihan tosi, erittäin lässy ohjelma ja mä ihmettelen miten niin moni jaksaa vuodesta toiseen kattoo sitä kun sen kumminki tietää melkeempä ennalta että siellä tullaan ryyppäämään ja rälläämään ja seuraavan päivän jaksossa näkyy sellaset pöhöttyneet posket ja turvonneet silmänaluset jokaisella, ah ihanaa. Viihdettä parhaimmillaan..just joo.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
miks bb ei voi näkyy antenni kampissä :(

Älä sure! Se ohjelma on turhista turhin (paitsi niille, jotka saavat sen tekemisestä elantonsa). *silittää päätä* :saint:

(Ensimmäisiä kausia pystyin vielä katsomaan, mutta esimerkiksi viimeisintä en oikeastaan edes vilkaissut. Tiedän siis ohjelman idean aika tarkkaan, mutta liian hapokasta...)

Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:

Älä sure! Se ohjelma on turhista turhin (paitsi niille, jotka saavat sen tekemisestä elantonsa). *silittää päätä* :saint:

(Ensimmäisiä kausia pystyin vielä katsomaan, mutta esimerkiksi viimeisintä en oikeastaan edes vilkaissut. Tiedän siis ohjelman idean aika tarkkaan, mutta liian hapokasta...)

No olis ihan kiva et vois kattoo ku en ole yhtäkään kautta nähnyt ku vaan koosteet :(
Ja mä oon taas niistä tykännyt :)

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:

Mulla on joka vuosi ollut 24/7 netissä ja minusta toimii netin kautta todella hyvin.

Mulla niin törkeen hidas kone ettei varmasti toimisi :(

Mulla on kaikista hitain netti ja silti on toiminut hyvin.

tuli vaan mieleen tosta viinattomuudesta, että jos niillä olis siellä alkoholia tarjolla kokoajan rajattomasti, niin joisko ne sitä kokoajan? vai ymmärtäisivätkö lopettaa jossain vaiheessa? meniskö siitä ilo kun sitä sais jatkuvasti ja rajattomasti?

toivon kans että nyt tulevalla kaudella ei ois sitä jatkuvaa juopottelua.

toivottavasti uusi talo on tosi ankee, ois kiva nähdä kaikkien pikkulissujen ja alkoholi-aapojen ilmeet kun talo ei olisikaan tänä vuonna mikään bilemesta.

Viime vuonna toinen puoli talosta oli niin ankea eikä siellä ollut bileitä ja alkoholia, se oli kyllä tylsääkin tylsempää katsomista.

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
toivottavasti uusi talo on tosi ankee, ois kiva nähdä kaikkien pikkulissujen ja alkoholi-aapojen ilmeet kun talo ei olisikaan tänä vuonna mikään bilemesta.

Viime vuonna toinen puoli talosta oli niin ankea eikä siellä ollut bileitä ja alkoholia, se oli kyllä tylsääkin tylsempää katsomista.

aijjaa musta se oli viihdyttävää (viihdyttävämpää kuin homojen nuoleminen), loi jännitettä ja kismaa. tosin olis pitänyt enemmän pudotella pommeja sinne ja testata kilpailijoiden luonteenlujuutta ja sietokykyä. survivor tyyliä tänä vuonna kiitos.