Uusi akvaarioni on 4170 litrainen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ov
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ov

Vieras
Uusi akvaarioni on 4170 litrainen. Kaloina siellä on 18 kiekkokalaa (4 urosta, 14 naarasta, 3 tummaleväplekoa, 34 leväbarbia, 8 tiikerinuoliaista, 44 partamonnia (13 urosta, 31 naarasta), 16 helmirihmakalaa (5 urosta, 11 naarasta), 230 kardinaalitetraa, 30 palettikalaa (10 urosta, 20 naarasta), 17 sinirihamakalaa (7 urosta, 10 naarasta), 230 mustaneontetraa, 300 kiilakylkeä, 14 pusukalaa (4 utosta, 10 naarasta), 10 avainkirjoahventa (2 urosta, 8 naarasta), 90 miekkapyrstöä (20 urosta, 70 naarasta), 18 lehtikalaa (4 urosta, 14 naarasta), 4 juovaokamonnia ja 12 kultakalaa.

On varmaan tosi hieno!
Mulla oli joskus sellanen joku 200l muistaakseni. Ei kovin suuri, hankala pitää puhtaana sellanen pieni. Isommassa pysyy "tasapaino" helpommin, ei tarvi niin paljon puuttua siihen toimintaan.

Millaiset ulkomitat siinä on.
Meillä on vain 720litranen ja sen ulkomitat on 2m pitkä a 60 cm leveä ja se vie ihan tarpeeksi huoneesta jo tilaa.

Vai onko se erillisessä kerroksessa uima-altaassa?

Alkuperäinen kirjoittaja Mietin:
Millaiset ulkomitat siinä on.
Meillä on vain 720litranen ja sen ulkomitat on 2m pitkä a 60 cm leveä ja se vie ihan tarpeeksi huoneesta jo tilaa.

Vai onko se erillisessä kerroksessa uima-altaassa?

Mulla on just saman kokoinen, 2 metriä pitkä, 60 korkea ja 60 leveä. Sekin on jo aika iso.

Mä laskin, että tuon pitäisi olla yli 4 m pitkä, 100 cm korkea ja 100 cm leveä, esimerkiksi. Laskinkohan oikein?

Alkuperäinen kirjoittaja :-D:
Ajtelkaa nyt, eihän noin isoja akvaarioita voi olla kuin korkeintaan jossain Särkän-Niemen akvaariossa tai jossain muissa sellaisissa paikoissa!

No siis VOI olla, mutta aika kookas kämppä saa olla jos tuommoinen sinne mahtuu, ja varmaan paikanpäällä kasattu, ei tuo mistään ovista liikahda.

Yhteistyössä