Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:jos joku haluaa
Alkuperäinen kirjoittaja Norsupäästäinen:Haluaisin mutta en mä voi syödä sellaisia. Niissä on maitoa ja vehnää ja rasvaakin ja jos mä syön niitä, mulla on kohta taas ruokatorven tulehdus |O
jalat ympäri korviaAlkuperäinen kirjoittaja fjonga:eilen oli sämpylää
siis selitäppäs mulle mikä on korvapuusti ku en oo koskaan kokeillu noista lajeista ku sämpylää :snotty:
aaa, no sit mä osaan :saint:Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:jalat ympäri korviaAlkuperäinen kirjoittaja fjonga:eilen oli sämpylää
siis selitäppäs mulle mikä on korvapuusti ku en oo koskaan kokeillu noista lajeista ku sämpylää :snotty:
no saat ku oli hyvä taso sokereissa!Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:Mä muistan aina mun kummitädin näistä yöleipureista =)
Se kun väkivaltaiselta mieheltään ei saanut rauhaa päivisin niin leipoi öisin kun mies jo oli sammunut. Mulle kanssa kunnon puusti, sokeri näköjään 4.1 nyt.
Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:no saat ku oli hyvä taso sokereissa!Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:Mä muistan aina mun kummitädin näistä yöleipureista =)
Se kun väkivaltaiselta mieheltään ei saanut rauhaa päivisin niin leipoi öisin kun mies jo oli sammunut. Mulle kanssa kunnon puusti, sokeri näköjään 4.1 nyt.
kauheeta jos pitäis sen takia leipoo öisin että mies ois väkivaltanen. onneksi tuo minun mies ei oo. :heart: