Uuh, mies joka saisi kyllä mua pitää hyvänä ;)

  • Viestiketjun aloittaja Haavelijatar
  • Ensimmäinen viesti
Haavelijatar
Italialainen Michele Morrone. Katsoin Netflixistä elokuvan 365 päivää ja huh huh mikä mies tuo Michele! Löytyi näköjään Youtubesta musiikkiakin mieheltä.


No eihän tuo mun päälle edes katsoisi ja mä olen naimisissa oleva 10 vuotta vanhempi nainen, mutta ainahan sitä voi vähän unelmoida. :D
 
Puolalaista eroottista draamaa.
Kiitos vinkistä, täytyypä katsoa.

Vielä ei viisari värähtänyt ukkoa katsellessa, mutta ehkä leffan nähtyäni olen toista mieltä.:unsure:
 
Onpas ikäsekseen vanhan näköinen
Eikä siis huonolla tavalla vaikka mun mies maun mukainen ei täysin olekkaan.
Joissakin kuvissa näyttää ihan yhdeltä meidän työntekijältä joka on kyllä hauska ja ystävällinen, mutta toodella flirtti ja pistää tyttöjen tossuja vähän liikaakin sekaisin, ja työnteko kärsii.
Sanoinkin hälle joskus että yksikin me too-ihminen tulisi kohdalle niin hän olisi kusessa:D
 
vierailija
  • Vau!
Reactions: Lispetti
Lispettisautit että oma viisarisi ei vielä ihan värähtänyt ukkoasi katsellessa




muistan lukeneeni vihjailuja superharvinaisesta extravarustuksesta
Niin, naiset ilman pippeliäkin voivat käyttää ilmaisua ”viisari ei värähtänyt” - tuo lause ei ole patentoitu miehille.
Viisarin voi myös mieltää mittarissa olevaksi osoittimeksi.


Prtuu koni, äläpä pistä laukalle.
Sulla taitaa nyt fantasiat mennä vähän ylikierroksilla.:giggle:
Jos mulle jonain päivänä kasvaa pippeli niin tulen kertomaan asiasta.
 
vierailija
Niin, naiset ilman pippeliäkin voivat käyttää ilmaisua ”viisari ei värähtänyt” - tuo lause ei ole patentoitu miehille.
Viisarin voi myös mieltää mittarissa olevaksi osoittimeksi.


Prtuu koni, äläpä pistä laukalle.
Sulla taitaa nyt fantasiat mennä vähän ylikierroksilla.
Jos mulle jonain päivänä kasvaa pippeli niin tulen kertomaan asiasta.
Sä oot LADYBOY!
 
  • Vau!
Reactions: Lispetti
vierailija
Piti oikein ittekin kattoa, että mimmonen häiskä. Hyiii, ei. Ei yhtään mun hyvännäköinen. Mutta siinä kai se elämän rikkaus on,ollaan erilaisia ja tykätään erilaisista
 
vierailija
Hauskaa, että miesnakuja on niin moneen lähtöön! Mä en välittänyt tästä, otsan seutu ei ole mun komeuskäsityksen mukainen.

Toisaalta olen aivan lääpälläni Pedro Pascaliin, vaikka tiedän että suurin osa naisista ei laske häntä kuumimmat top 500 mukaan laisinkaan.
 
Niin, naiset ilman pippeliäkin voivat käyttää ilmaisua ”viisari ei värähtänyt” - tuo lause ei ole patentoitu miehille.
Viisarin voi myös mieltää mittarissa olevaksi osoittimeksi.


Prtuu koni, äläpä pistä laukalle.
Sulla taitaa nyt fantasiat mennä vähän ylikierroksilla.
Jos mulle jonain päivänä kasvaa pippeli niin tulen kertomaan asiasta.
No mutta Lispetti!
Kai ymmärrät, että jos epäilet sitä, etteikö sinulla voisi olla "pippeliä", olet takaperoinen transfoobikko!
Naisen pippeli on samalla tavalla luonnollinen ilmiö kuin miehen kuukautiset. Pervopedagogi (ei ole pilkkaa, vaan oikeasti näin*) Tuula Juvonen erotti kurssiltaan Tampereen yliopistossa opiskelijan, joka julkisesti epäili miesten kuukautisia.

*
 
No mutta Lispetti!
Kai ymmärrät, että jos epäilet sitä, etteikö sinulla voisi olla "pippeliä", olet takaperoinen transfoobikko!
Naisen pippeli on samalla tavalla luonnollinen ilmiö kuin miehen kuukautiset. Pervopedagogi (ei ole pilkkaa, vaan oikeasti näin*) Tuula Juvonen erotti kurssiltaan Tampereen yliopistossa opiskelijan, joka julkisesti epäili miesten kuukautisia.

*
Olen viimeaikoina seurannut Jordan Petersonia ja täytyy myöntää, että kyllä maailma on mennyt sairaaksi kun perusbiologiakin nykyään kielletään.:unsure:
 

Yhteistyössä