uudistunut vaippa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja liuku.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

liuku.

Vieras
Onko ketään muuta kelle on osottautunut huonoksi uudistuneet pampers baby dry-vaipat? Pakkauksessa ei edes lue uudistuksesta ja menin ostamaan säästöpakkauksen ja kyllä meni rahat hukkaan. Luulin tietysti että ne on niitä vanhoja hyviä vaippoja, joita olen vauvallani käyttänyt. Meillä ekana yönä kun oli nämä uudenlaiset vaipat, vuosi pissa, eikä sitä ole tapahtunut koskaan aiemmin. Eikä ne istu hyvin.

No nyt yritin soittaa pampersille, siellä vastataan, mutta ei puhuta mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja liuku.:
Onko ketään muuta kelle on osottautunut huonoksi uudistuneet pampers baby dry-vaipat? Pakkauksessa ei edes lue uudistuksesta ja menin ostamaan säästöpakkauksen ja kyllä meni rahat hukkaan. Luulin tietysti että ne on niitä vanhoja hyviä vaippoja, joita olen vauvallani käyttänyt. Meillä ekana yönä kun oli nämä uudenlaiset vaipat, vuosi pissa, eikä sitä ole tapahtunut koskaan aiemmin. Eikä ne istu hyvin.

No nyt yritin soittaa pampersille, siellä vastataan, mutta ei puhuta mitään.

Miten ne baby dry -vaipat ovat uudistuneet? Meilläkin on menossa viime viikolla ostettu säästöpakkaus, enkä ole huomannut mitään eroa.

Sain soitettua pampers asiakaspalveluun ja sieltä kerrottiin että uudistus on osassa vaippapaketteja ja näitä uusia nyt vasta kokeillaan Suomessa. Ihmettelin miksi paketissa ei lue ovatko uudenlaisia tai ei, mutta en saanut vastausta. Sanoivat, että kyljessä on päivämäärä koska vaipat on tehty ja jos ostaa tänä syksynä tehtyjä vaippoja, niin on suuri todennäköisyys että ovat uudistuneita. Lupasivat hyvittää ostetun vaippapaketin ja kävin tänään ostamassa lähikaupasta vanhoja hyviä vaippoja.

Niin vaipat ovat pienemmän oloisia, eivät istuneet meidän vauvalle yhtä hyvin kuin vanhanmallinen, 'siivekkeet' venyvät.. (laitoin nyt vierekkäin nuo kaksi erilaista vaippaa, jotta näkisin erot) siivekkeet on myös huomattavasti pienemmät. Nyt noita vertailtuani olen aika varma siitä, että mielestäni vika on juuri noissa siivekkeissä, eivät varmaan suojaa sivuvuodoilta yhtä hyvin kun vanhanmalliset. Myös kuviointi on erilainen, eli sen kyllä huomaa jos on saanut uudistuneita vaippoja :).

Pyydän anteeksi tätä sekavaa ja jaarittelevaa tekstiäni :).

Yhteistyössä