Uudistunut kaksplus-lehti

Tossa kun luin uutta kaksplussaa niin tuli mieleen, että mä taisin saada väärän lehden.. mulle kun tulee se kaksplus missä on juttua vauvoista ja odotusajasta.. niin kuin varmaan kaikille lehden tilaajille.. ? kiinnostais huomattavasti enempi se toinen.. ennenhän ne jutut oli kaikki samassa lehdessä.. tietääkö kukaan että voiko tilausta vaihtaa siihen perhelehteen? musta on aika epäreilua, että mä olen tilannu kaikenkattavan lehden ja sit saankin lueskella vaan vauva-ajasta.. :kieh:
 
vieras
empä osaa snoa,mutta täytyypä sanoa että mulla on 2v lapsi, ja silti varmaan jatkossa ostan sitä perhe painosta,huomattavasti paremmat jutut kun tavan plussassa, ei enää tosiaan se ihan vauva aika niin nappaa.
 
kolmen lapsen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja tuulija:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oli se perhelehti kyllä äärettömän tylsä, väritön, sekava, ei kiva. Meidän perhe on paljon parempi.
JAAAAA,ja just tilasin ton kaksplussan perhelehen...
Tilasin sen 3 numeron tutustumispaketin siis siitä 2+ perhelehdestä, ja eka nro oli pettymys, tuskin jatkan tilausta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen lapsen äiti :
Alkuperäinen kirjoittaja tuulija:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oli se perhelehti kyllä äärettömän tylsä, väritön, sekava, ei kiva. Meidän perhe on paljon parempi.
JAAAAA,ja just tilasin ton kaksplussan perhelehen...
Tilasin sen 3 numeron tutustumispaketin siis siitä 2+ perhelehdestä, ja eka nro oli pettymys, tuskin jatkan tilausta.
mä oon jo nyt pettyny vaikkei viel oo tullu yhtään numeroa.... mä menin tilaamaan vuodeks :'(
 

Yhteistyössä