Uudet rillit puristaa! :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nönnönöö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nönnönöö

Vieras
Eli onkelma on, että uudet silmälasit puristaa korvien takaa. Sankoja on väännelty jo neljä kertaa mutta edelleen puristaa ikävästi. Alkaa särkeen päätä jne.

Onko kellään kokemusta näin hankalista rilleistä? Voiko käydä niin, että laseja ei saada koskaan säädettyä sopiviksi??

Mulla oli joskus niin kireät silmälasit että ei kiertänyt veri nenänvarressa ja nenä punoitti lisäksi korviin sattuu, kun sangat oli säädetty päin jotain...

Specsaversiltä ostetut. Kolme kertaa ollu sama vääntelijä, kerran eri.

Lasit on tosi hienot ja kivat, eli todella toivoisin, että ne saatais väännettyä sopiviks.

Alkuvuonna ostin lasit ja niitä ainakin 7 kertaa väänneltiin eikä tulleet sopiviksi. Jouduin vaihtamaan takuuseen. 30 vuotta olen laseja pitänyt eikä ole moista ennen tapahtunut!! Ja ihan merkkikehykset olivat.

Ostin kuukausi sitten silmälasit, ja niitä on väännelty jo 5 kertaa. Minulle tulee päänsärky, kun olen pitänyt laseja 10 min. Ajattelin, että yritän pakottaa itseni pitämään laseja, että tottuisin niihin, mutta siitä seuraa entistä pahempi päänsärky. Optikolla käyntiin menee 1,5 tuntia kotoa käsin. Harmittaa todella paljon. Minulle ei ole koskaan käynyt näin aikaisemmin, aina ovat silmälasit asettuneet muutamalla säätökerralla.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä