M
*Minttu
Vieras
Hei! Ovatko muut vielä erehtyneet törmäämään Pampersin uusiin vaippoihin? Mitä mieltä olitte? Itse käytin tytöllä aina ennen Baby Dry 4+ vaippaa mutta eilen ostamassani paketissa oli tehty jokin uudistus (paketti samannäköinen, vaippojen kuvioinnit hieman erilaisia) jossa koko vaippamalli oli tyystin muutettu. Ennen vaippa sopi todella hyvin hoikalle tytöllemme nyt uudistettu vaippa ei sovi ollenkaan! En ymmärrä miksi pitää tehdä uudistus joka vie huonompaan suuntaan, ihmettelen voiko joku olla tyytyväinen näihin uusiin vaippoihin? Meillä ainakin jää selkä lörpöttämään ihan totaalisesti ja pissat pääsevät sieltä läpi ja jos yrität kiristää selkää niin vaippa menee aivan liian tiukalle alhaalta edestä ja lisäksi alhaalle eteen jää järkyttävä turha pussi kun entisen vaipat sai hyvin istuvasti laitettua selkää pitkin ylös eikä turhia pusseja jäänyt mihinkään.
Mitäköhän vaippamerkkiä pitäisi alkaa nyt käyttämään... Tyttö painaa sen 13 kiloa ja on todella hoikka pituuteensa nähden. Olen kokeillut kaikki merkit läpi ja tulos on ollut seuraava:
-Liberoista tulee vaippaihottumaa
-Muumit ovat jotenkin liian isoja
-Lidl:n vaipat olvat ehkä aavistuksen jo pieniä eikä niitä taida olla muuta kokoa
-Pirkat ja Dailyt eivät oikein olleet mieleisiä, Pirkat varsinkin turhan paksuja ja huono imukyky, pinta heti märkä.
Mitäköhän vaippamerkkiä pitäisi alkaa nyt käyttämään... Tyttö painaa sen 13 kiloa ja on todella hoikka pituuteensa nähden. Olen kokeillut kaikki merkit läpi ja tulos on ollut seuraava:
-Liberoista tulee vaippaihottumaa
-Muumit ovat jotenkin liian isoja
-Lidl:n vaipat olvat ehkä aavistuksen jo pieniä eikä niitä taida olla muuta kokoa
-Pirkat ja Dailyt eivät oikein olleet mieleisiä, Pirkat varsinkin turhan paksuja ja huono imukyky, pinta heti märkä.