Olis kiva nähä montako uutta palstailijaa saatiin.. ja toivottavasti sellasia jolla käytöstavat myöskin hallussa..
ainakin yks tais olla sellanen marko 31 ?
ainakin yks tais olla sellanen marko 31 ?
sullako ei lapsia?Alkuperäinen kirjoittaja Marko 31v:Aivan totta.
Itsekin tuon uutisoinnin perusteella osuin tänne, ja pienen selailun jälkeen totesin jotta rekisteröityähän se pitää, kun tämä vaikuttaa aika hyvältä kultakaivokselta tiedolle.
(Sen verran noita lapsia omaavia ystäviä/sukulaisia jotta parempi olla ajantasalla monella saralla).
Hmm edellinen emäntä karkasi Kemiin, joten heikolta tuo lapsitilanne näyttää..Alkuperäinen kirjoittaja riiu:sullako ei lapsia?Alkuperäinen kirjoittaja Marko 31v:Aivan totta.
Itsekin tuon uutisoinnin perusteella osuin tänne, ja pienen selailun jälkeen totesin jotta rekisteröityähän se pitää, kun tämä vaikuttaa aika hyvältä kultakaivokselta tiedolle.
(Sen verran noita lapsia omaavia ystäviä/sukulaisia jotta parempi olla ajantasalla monella saralla).
kannattaa rekisteröityä.. kun täällä noita harmaita jotka saattaa varastaa sun nimimerkkis ja kertoilla tarinoita..Alkuperäinen kirjoittaja pilipiipari:mulla 1 lapsi mutta asuu äidillään. käy kyllä jokatoinen vl.
totta...Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Täältä nää uudet miehet ainakin voi oppia miten EI pidä käyttäytyä parisuhteess
(käydä huorissa Tallinnassa, lyödä, pettää muuten vaan. ryypätä, elää kun sika, pistää kaikki vaimon /lasten edelle).
Täällä kun päivittäin joku vinkuu kun mies on niin sika :snotty:
Kemiin??? mitä hemmettiä se sieltä läks hakemaan???Alkuperäinen kirjoittaja Marko 31v:Hmm edellinen emäntä karkasi Kemiin, joten heikolta tuo lapsitilanne näyttää..Alkuperäinen kirjoittaja riiu:sullako ei lapsia?Alkuperäinen kirjoittaja Marko 31v:Aivan totta.
Olen kyllä kummisetä, lasketaanko se
Äläs nyt, meillä on täälä kommeita miehiä pilivin pimein!Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Kemiin??? mitä hemmettiä se sieltä läks hakemaan???Alkuperäinen kirjoittaja Marko 31v:Hmm edellinen emäntä karkasi Kemiin, joten heikolta tuo lapsitilanne näyttää..Alkuperäinen kirjoittaja riiu:sullako ei lapsia?Alkuperäinen kirjoittaja Marko 31v:Aivan totta.
kyllä mä voin sulle uudet harrastukset opettaa.Alkuperäinen kirjoittaja Marko 31v:Niin no.. Toisaalta ei noita naisiakaan varmaan tänne tule, kun suurimmaksi osaksi olen joko kotona taikka töissä, taikka kiinni harrastuksissa..
Mutta tuskin uutta "kohuketjua" tulee.Alkuperäinen kirjoittaja 2x faija:Onhan meitä varmaan moniakin, Iltiksen tänne ohjaamia. Paljon asiaa ja suoraa puhetta. Hyvältä näyttää.
Sattui sieltäpäin olemaan kotoisin... Eipä hänellä täällä ollut oikeastaan kuin vanhemmat ja muutama työkaveri, joten vaikeaa oli sopeutua.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Kemiin??? mitä hemmettiä se sieltä läks hakemaan???Alkuperäinen kirjoittaja Marko 31v:Hmm edellinen emäntä karkasi Kemiin, joten heikolta tuo lapsitilanne näyttää..Alkuperäinen kirjoittaja riiu:sullako ei lapsia?Alkuperäinen kirjoittaja Marko 31v:Aivan totta.