uudenvuoden tarjoiluvinkkejä aikuisille

Haluaisin uuden vuoden tarjoiluvinkkejä aikuisille. Jotain kivaa yösyötävää..mutta ei juustoja...ei siis nakkeja ja perunasalaattia, sitä on jo listassa alkuillasta lasten kanssa!!!
Kiitti etukäteen!!
 
HMM
laitapa vartaita!laita kulhoihin esim.coctail-lihapullia,mininakkeja,ananaspaloja,paprikanpaloja,ruisleipäkuutioita,kirsikkatomaatteja,hillosipuleja,juustokuutioita yms.
lisäksi puisiatikkuja(liota niitä hetki vedessä,voit esim laitttaa tikut vesikulhossa tarjolle)
kaikki eri kulhoihin ja niin vieraat ja isännät voi itse valita mitä haluavat vartaaseensa laittaa.
sitten vain hetkeksi grillivastuksen,takanritilän tms. alle ja voih vide et on hyvää!!!! :p

lisäksi esim. juustotarjotin,viinirypäleitä...
juomaksi viiniä! ;)
ite meinasin jotain tollasta... :wave:
 
Mä ajattelin tehdä tortilloja. Eilen prismassa oli maistiaisina santamarian texmex tortilloja. Tää maistattaja teki paistinpannulla näitä mihin tuli medium saucea tortillan päälle ja kinkkua suikaleina ja juustoa. Sitten oli taitellut sen ja lämmitti siinä paistinpannulla niin kauan jotta juusto oli sulanut. Tarjoili cheddar cheese dipin kanssa ja ne oli hyviä. Niitä mä meinaan tehdä. Ja isomman määrän saat uunissa vaivattomasti, lämpöä vain sen verran että tortillat lämpiää. Vihreää salaattia ja sipulirenkaita lisäki niin varmaan on hyvää.
 
tamalo
Ajattelin itse tehdä kahdenlaista makaronisalaattia.
Toinen tonnikalaa sisältäen ja toinen kinkulla. Sekaan vähän juustoa, suolakurkkua, keitettyä kananmunaa ja mitä nyt kukin haluaa. Pöytään salaattikastike ja paria laatua patonkia uuniin. Todella täyttävää ja herkullista. Napostelua voi jatkaa pitkin yötä..
Maltan tuskin odottaa.
 

Yhteistyössä