Mitä on paholaisen hillo..?Palsta vaviskaa!!! Mä söin kauraleipää, lauantaimakkaraa ja paholaisenhilloa. Nam
JA nyt maistuisikin jo lasillinen kylmää raikasta valkoviiniä !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Mun kalkkuna-valkohomejuustosalaattini oli napakymppi! Suosittelen! Eikä toi feta-pinaattipiirakkakaan pettänyt, tälläkään kertaa .
Feta ja pinaatti ovat kyllä mahtava yhdistelmä ja brie -juusto maistuu muodossa kuin muodossa. Mitä laitat tuohon salaattiin?Mun kalkkuna-valkohomejuustosalaattini oli napakymppi! Suosittelen! Eikä toi feta-pinaattipiirakkakaan pettänyt, tälläkään kertaa .
jäävuorisalaattiFeta ja pinaatti ovat kyllä mahtava yhdistelmä ja brie -juusto maistuu muodossa kuin muodossa. Mitä laitat tuohon salaattiin?
Jaa sulle vai? Mitä rypälettä kannatat? Mulle maittaa tällä hetkellä tuo kylmä raikas samppis; rypäleinä pinot noir ja chardonnay.JA nyt maistuisikin jo lasillinen kylmää raikasta valkoviiniä !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kuulostaa hyvälle. Valkohomejuusto sopii kyllä monenlaisiin salaatteihin. Mä laitan yleensä brie -juuston kanssa pähkinöitä tai paahdettuja pinjansiemeniä. Oletko kokeillut?jäävuorisalaatti
rucola
valkohomejuusto
kalkkunakuutio
hunajameloni
maustekurkku
musta oliivi
Pesto-salaatinkastike (Felix)
Pähkinöitä en voi allergian takia syödä ja pinjansiemeniä ei ole tullut kokeilluksi tällaiseen salaattiin. Mut seuraavalla kerralla vois koklata, kiitos vinkistä .Kuulostaa hyvälle. Valkohomejuusto sopii kyllä monenlaisiin salaatteihin. Mä laitan yleensä brie -juuston kanssa pähkinöitä tai paahdettuja pinjansiemeniä. Oletko kokeillut?
Vitut nakkien ja perunasalaatin väheksyjistä. Ovat olevinaan niiin paljon parempia kuin me tavikset.Meillä oli Vatajan nakkeja ja lidlin lisäaineetonta perunasalaattia; perinne uuden vuoden naposteltavaa. Huomenna syödään sitten juhlavammin...joku kun joku eilen paheksui sitä, että syödään tommosta roskaa juhlailtana.
...olkoonkin, että meillä nakit on oikeasti harvinaista herkkua, joita syödään muutaman kerran vuodessa, eikä arjen pikapelastajana.
Eikö sulle tule pinjansiemenistä allergiaoireita, vaikka olet pähkinöille allerginen? Mulle tekee saksanpähkinät (ja jos olen flunssassa tms. "herkkänä", niin saattaa tulla muistakin) kurkkukutinaa - liittyy varmaankin siitepölyllergiaan tuo satunnainen pähkinäkutina.Pähkinöitä en voi allergian takia syödä ja pinjansiemeniä ei ole tullut kokeilluksi tällaiseen salaattiin. Mut seuraavalla kerralla vois koklata, kiitos vinkistä .
Ei tule, jos maltillisesti syön. Onneksi. Pinjansiemenet on ihan parhautta pestolohen päällä .Eikö sulle tule pinjansiemenistä allergiaoireita, vaikka olet pähkinöille allerginen? Mulle tekee saksanpähkinät (ja jos olen flunssassa tms. "herkkänä", niin saattaa tulla muistakin) kurkkukutinaa - liittyy varmaankin siitepölyllergiaan tuo satunnainen pähkinäkutina.
Pinjansiemenet sopii tosi hyvin lohen ja peston kanssa. Ja tosiaan salaateissa (esim. tuorepasta-aurinkokuivattu tomaatti-maa-artisokka tai aurajuusto-avokado) ne ovat aivan loistavia.Ei tule, jos maltillisesti syön. Onneksi. Pinjansiemenet on ihan parhautta pestolohen päällä .