Uudella annostuksella

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nala78
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nala78

Jäsen
10.01.2005
350
1
16
Nyt on sitten toinen clomipäivä menossa annostuksella 3 tbl/pv. En tunnista mitään poikkeavuuksia (oireita)...vielä... :whistle: Saa nyt sitten nähdä. Ensi perjantaina on taas follikkeliultra. Nyt on meneillään viimeisset herkuttelupäivät. Sain nimittäin viimein painonvartijoiden pistetaulukot näppeihini ja ajattelin maanantaina aloittaa niitten kanssa pelaamisen. Viikonlopun vielä relaan ja tutustun materiaaleihin. Jospa tämä tästä... =)

Oli pakko vastata, kun huomasin olevani samassa tilanteessa.
Eli mulla myös nyt annostus on 3tbl/pv. ja myöskin ensi perjantaina ultra. Kaksi aiempaa kiertoa oli kahdella tabletilla, eikä mitään kehittynyt.
Toivottavasti saadaan molemmat viikon päästä hyviä uutisia ;)

Mulla kanssa tässä kierrossa nostettiin annostusta 3/vrk! Aikaisemmat 4 kiertoa menty 2 tabulla ilman toivottua tulosta.
Nyt menossa kp4 ja ei (ainakaan vielä) ole ollut minkäänlaisia oireita.
Mulle ei ole määrätty ultraa ollenkaan.

Otatteko ne kaikki 3 tablettia kerralla vai 3 kertaa päivässä?

Hei! Aika hauskaa, että on muitakin samassa tilanteessa olevia. :D Minulla aloitettiin clomit muistaakseni yhdellä tabletilla viime syksynä ja kun se ei tietenkään toiminut nostettiin kahteen. Yhden kerran munasolu pääsi kehittymään ja irtoamaan, mutta menkat alkoivat sitten kuitenkin. :attn: Sen jälkeen ei taas alkaneet ilman terolut-kuuria ollenkaan. Nyt oli sitten kuukauden paussi, kun otettiin jotain sokeriarvoja, joissa ei sitten ollut mitään. Ja sitten nostettiin annostus kolmeen tablettiin. Mulle lääkäri ihan sanoi, että ota kaikki kerralla, koska esim. puolittamisesta ei ole mitään hyötyä ja eipä se taida oikein helposti onnistuakkaan, kun tabletit on kovia... :D Nyt sitten taas jännätään, että näkyykö siinä ultrassa nyt mitään ja jos näkyy, niin miten monta follikkelia... Ja perjantaita odotellessa... bd ;)

Kiva että meitä on näin monta, voidaan yhdessä jännätä kuinka käy :)
Mulla gyne kysyi, että tulenko käymään seurannassa ja sanoin tulevani. Itse asiassa pakko, sillä reseptiä ei enää ole enkä tiedä jatketaanko lainkaan mikäli ei vastetta tule nytkään.
tabletit otan kahdessa erässä, yksi aamulla ja kaksi illalla. Mutta ei kait sillä niin väliä miten ne ottaa.
Tänään kp7 menossa, eikä mitään tuntemuksia ole ollut, mutta pakko toivoa että alkaisivat vihdoin tehoamaan, jännittää!

Yhteistyössä