utelias

Täällä yksi kaksosia odottava ja viikkoja 32 ja 5 ja vatsakin jo aikamoinen.olisin utelias kuulemaan että kuinka pitkään olette olleet halukkaita rakasteluun, kun ittestä tuntuu että ei oikeen enään pysty ja mies on ollut jo pitkänaikaa varovainen mun ehdotuksille rakasteluun että ei nyt sit vaan tarvis vielä lähtee synnyttään..

Meillä loppui petipuuhat rv 25 tienoilla. Alkoi miehen haluttomuudella kun alkoi vauvat olla jo niin konkreettisia potkuineen ym. Eipä sitä sitten lopussa itselläkään haluja ollut sen masun ja niiden supistusten takia :/ Mulla oli aika lailla supistuksia jostain rv 20 lähtien ja välillä olin ihan väsyny niihin. Ei sitä sitten kyllä sekstailemalla halunnu niitä lisää tuottaa :whistle:

harmailija
Pitkä aika siitä on...En nyt ihan tarkkaan muista, mutta kyllä jossain keskivaiheilla raskautta oli jonkinnäköistä halukkuutta asiaa kohtaan, mutta kun se jatkuva supistelu alkoi ja vessassa juoksenteleminen jo siis ennen sitä valtavaa mahaa ja kaikki muut vaivat päälle ja oma varovaisuus niin ei asia kyllä käynyt edes mielessä. Siis mun mielessä, mies on ollut ihanan ymmärtäväinen niinkun tietysti pitääkin, mutta hänellä haluja olisi ollut. :wave: :wave:

Yhteistyössä