Uskovainen keräs miljoonan ja anto vaan 70 tuhatta!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Echo tuu vastaamaan nyt mitä sun kaverit ja ehkä sä on tehny!!!
o_O (n)

No, anyway. Jumala ei huijariuskovien päätä silittele, ja hän haluaa usein petokset päivän valoon.

Evankeliumin julistaja saa saada evankeliumista elantonsa, siitä sanoo Raamattukin, mutta nyt on menty reippaasti kohtuuden yli.

Mikähän olisi semmoinen kohtuullinen summa joka nettona voisi olla hengellisen työntekijän palkka, vaikkapa 40 viikkotyötunnista? Olisiko nettona vaikka 1400-1500/kk ok? Ehkä. (Joka valittaa tuostakin, niin pitää muistaa että heillä on usein perhe elätettävänä)
Tuo olisi semmoinen että sillä jotenkin eläisi, mutta se ei vielä houkuttelisi rikastumaan.

Pahinta tuossa on se että Jalovaara kiistää kaiken. Eli valehtelee.

Miten tämä eroaa Bernerin lastensairaalahuijauksesta? Siinähän 100% rahoista menee yksitykselle säätiölle eikä lasten hyväksi, sillä HUS joutuu MAKSAMAAN siitä, että se saa käyttää sairaalaa.

Mä oon yllättyny susta. en ois uskonut. Yleensä uskovaiset hyväksyy kaikki mitä tahansa uskovaiset tekee ja alkaa vaan rukoilemaan että se ei sais mitään tuomiota.
Ei, kyllä me ollaan maallisen tuomioistuimen alaisia. Lisäksi jos Jalovaaralle tulee oikeudenmukainen tuomio niin se toivottavasti herättelee häntä unestaan.

Mä kävin joskus Jalovaaran kokouksessa, enkä tullut hullua hurskaammaksi. Sama tyhjä fiilis jäi silloin kun aikanaan kävin Nokia Mission kokouksissa ennen, kun Markku Koivisto kärähti ahdistelusta; muut Nokian puhujat olivat ok.

Kun uskova on puoliksi synnissä niin puheet on ympäripyöreää löpinää (en sano etteikö em.puhujilla paljon hyvääkin olisi ollut).

Silloin kun puhujassa vaikuttaa Herra, sen tuntee ja se koskettaa.

Mä kävin joskus Jalovaaran kokouksessa, enkä tullut hullua hurskaammaksi. Sama tyhjä fiilis jäi silloin kun aikanaan kävin Nokia Mission kokouksissa ennen, kun Markku Koivisto kärähti ahdistelusta; muut Nokian puhujat olivat ok.

Kun uskova on puoliksi synnissä niin puheet on ympäripyöreää löpinää (en sano etteikö em.puhujilla paljon hyvääkin olisi ollut).

Silloin kun puhujassa vaikuttaa Herra, sen tuntee ja se koskettaa.
Mitä puhut? Puoleksi synnissä?
Oletko itse synnitön?

Ei, kyllä me ollaan maallisen tuomioistuimen alaisia. Lisäksi jos Jalovaaralle tulee oikeudenmukainen tuomio niin se toivottavasti herättelee häntä unestaan.

Se vähä mitä Esko on tota tätii telkus nähny, ni siittä tulee semmonen aikamoisen persoonallisuushäiriöinen kuva. Esko luulee ett se on sitä sakkii joka on kova tarinaniskijä, ja sit se uskoo omat valheensa ihan tosissaa. Ja pokkana väittää et on syytön mihinkää ja kaikki muut on vääräs.

ps. jo v 2013

KOHUSAARNAAJA JALOVAARAN MILJOONAOMAISUUS: MIHIN SULLOT SETELISI, PIRKKO?
8.11.2013 17:22

Hyväuskoisten ihmisten avulla jättiomaisuuden itselleen haalinut kohusaarnaaja Pirkko Jalovaara tienasi vuonna 2012 peräti 127 000 euroa. Veronpalautustakin kertyi mukavasti yli 7 300 euroa. Yksinkertaisen laskutoimituksen mukaan Jalovaara on siis kuitannut viime vuonna yli 10 500 euron bruttotulot kuukaudessa!

https://www.seiska.fi/Uutiset/Kohus...omaisuus-Mihin-sullot-setelisi-Pirkko/1022883

Mitä puhut? Puoleksi synnissä?
Oletko itse synnitön?
Ei jaksa kun kohta alkaa se tuomitsemiskortti-ininä. Se "ei saa mitään arviointia suorittaa ettei tuomitsisi" torppaa kaiken keskustelun.
1153726.jpg

Ei, en ole itse synnitön. Mutta puhuin Jalovaaran ja Koiviston kohdalla pitkäaikaisesta ja systemaattisesta synnin harjoittamisesta, joka vie uskonelämältä terää pois.

Asioiden toteamista.

Ei jaksa kun kohta alkaa se tuomitsemiskortti-ininä. Se "ei saa mitään arviointia suorittaa ettei tuomitsisi" torppaa kaiken keskustelun.
1153726.jpg

Ei, en ole itse synnitön. Mutta puhuin Jalovaaran ja Koiviston kohdalla pitkäaikaisesta ja systemaattisesta synnin harjoittamisesta, joka vie uskonelämältä terää pois.

Asioiden toteamista.
Mitä syntiä he harjoittivat,joka oli niin erikoista?

Yhteistyössä