Uskotteko te enneuniin? Mä näin karmasevaa unta ja alko hieman pelottaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uskotteko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uskotteko

Vieras
Mä näin viime yönä sellaista unta,et meille oli syntynyt vauva (olen raskaana). Me oltiin sellaisessa kolkossa isossa talossa missä oli paksut valoaläpäisemättömät vihreät verhot. Huoneet oli korkeita ja tyhjiä vain sellainen harmahtava neliöistä tehty lattia (sellaisia oli aikoinaan koulun lattiat)

Otin vauvan mihen sylistä ja sillä oli nenään asti pitkä tosi paksu tummanruskea tukka, ihmettelin vielä,et miten se on noin tuuhea ja paksu. Otin siis lasta ensimmäistä kertaa syliini. Kysyin mieheltä vielä,et olikos tämä nyt tyttö. Vastasi että joo on se tyttö.
Pidin vauvaa hetken sylissäni niin sen silmät alkoi muuttumaan sillee kamalan ulkoneviksi ja muodottomiksi. Jalkovälistä alkoi kasvaa sellaisia verestäviä pallukoita mistä yhdestä sitten kasvoi iso ihan kuin penis.
Seuraavan kerran muistan kun kävelin jonkun pimeähkön huoneen ohi missä mies istuit sohvalla vauva sylissä ja selitit mun siskolle ja äitille,et en olisi uskonut,että mun viimeinen lapsi nyt sit olisi vammainen. Mä kävelin pois vaan ja itkin siellä korkeassa huoneessa,missä joku mies veti toisen ikkunan eteen verhot ja toisen ikkunan edestä kävi aukaisemassa mistä aurinko paistoi sisään.

Sinä olet raskaana ja jokainen raskaana oleva nainen pelkää sitä sun tätä. Se nyt vain heijastuu uniinkin. Jos et ole ennen nähnyt enneunia, niin ei tämäkään sellainen ole. Sulla nyt vain on stressi päällä ja se vaikuttaa kaikkeen.

Mä näin viime yönä unta jossa mun mies sanoi että mikset kertonut ##### (pojan nimi) että menit taivaaseen. Vähän karmaisutti aamulla. Uudenvuoden tinastakin valoin sellaisen pitkän littanan haamun jolla kasvot ja pitkä kihara tukka kun mulla :(

Uskon, että unissa asiat on yleensä naamioitu symboliseen muotoon. Harva uni on siis suora enneuni. En siis unesi perusteella pelkäisi että lapsesi syntyisi vammaisena.

Mä näin raskaana kanssa mitä ihmeellisimpiä unia tulevasta vauvasta. Monesti toistui sellainen uni että se syntynyt vauva oli ihan hirveän pieni, suurinpiirtein mun keskisormen mittainen (mutta ei siis ollut keskonen tms). Hirveän moni sitä vähän ihmetteli ja kyselivät että miten se nyt noin pieni. Minä en nähnyt mitään vikaa siinä vaan olin onnellinen vauvastani. Sitten yhtäkkiä mulla jysähtikin tajuntaan että herranjestas, sehän on ihan liian pieni, miten se ikinä tulee selviämään. Ja mua alkoi ahdistaa ihan hirveästi ja sitten mä aina heräsin.

Ei se ole mikään enneuni. Sä vaan alitajuisesti pelkäät että joku menee vikaan, se on ihan normaalia, sitten ne pelottunteet purkautuvat unissa. Mäkin olen nähnyt aivan järkyttäviä unia, jos ahdistavat ja pahat unet olisi jotain enneunisysteemejä, niin mun koko perhe ja lähes kaikki sukulaiset ja ystävät olisi jo kuolleet enkä olisi kyllä enää itsekään hengissä.

Yhteistyössä