Uskotteko tämän?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Meikitön my ass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Meikittä-kuvat lehdissä on semmoisia, että laitetaan meikkiä, mutta kevyemmin.

Ja joka ikinen kuva korjataan ennenkuin se menee lehteen.

Tää juttuhan nimenomaan väittää ettei meikkiä ole ollenkaan eikä kuvaa käsitelty, että uskottako tuon :D

Alkuperäinen kirjoittaja Meikitön my ass:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Meikittä-kuvat lehdissä on semmoisia, että laitetaan meikkiä, mutta kevyemmin.

Ja joka ikinen kuva korjataan ennenkuin se menee lehteen.

Tää juttuhan nimenomaan väittää ettei meikkiä ole ollenkaan eikä kuvaa käsitelty, että uskottako tuon :D

No minä en usko, että naistenlehteen laitettaisiin käsittelemätöntä kuvaa. Ehkä sitä on käsitelty sitten tavallista varovammin.

onhan sillä aika tummat silmät/ripset ihan luonnostaankin. Mullekin sisko väittää kun sanon vaikka etten jaksanu edes meikata, että laitoit kuitenkin rajaukset...enkä edes laittanu...Toisilla vaan on luonnostaan semmoset ripset että näyttää siltä. Uskon siis.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
onhan sillä aika tummat silmät/ripset ihan luonnostaankin. Mullekin sisko väittää kun sanon vaikka etten jaksanu edes meikata, että laitoit kuitenkin rajaukset...enkä edes laittanu...Toisilla vaan on luonnostaan semmoset ripset että näyttää siltä. Uskon siis.

Tunnet Jessican?

Niin jos on tosi tiheessä ripset. Mä olen nähnyt semmosia silmiä enimmäkseen miehillä. Joillain mustalaismiehillä esimerkiksi.

Mulle kans aina väitetään että mul on meikkiä vaikka ei oo.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Tunnet Jessican?

en tietenkään tunne, tää oli ihan tuosta kuvasta tehty spekulaatio. Eikä sillä näyttäs aito blondikaan olevan, joten voisin kuvitella että on siis luonnostaan tumma. Ota silmä käteen ja katso itse :)

Yhteistyössä