Uskotteko OIKEESTI, että seksin harrastaminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mietiskelee tuskissaan....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Käsittääkseni jos paikat on siihen kypsät niin sperman sisältämät ainekset voi käynnistää synnytyksen. Mutta ellei siellä sinulla ole vielä valmista niin ei se seksi ihmeitä tee.

Itse menisin jo mieluusti synnyttämään, mutta seksiä en tod. ala harrastaa. :D

se auttaa jos se auttaa. en kyllä tiiä mikä on raja että "paikat on valmiit", mulla oli viikko sitten paikat sormelle auki mutta kohdunkaulaa vielä täydet jäljellä eikä seksiä kielletty.

Tosiasiassa synnytyksen käynnistää oksitoniini -hormoni, joka on ns. mielihyvähormoni. Synnytys voi käynnistyä myös nännejä hieromalla tai muuten, kun oksitoniinia aivoista erittyy. Sperma ei synnytystä käynnistä eikä seksikään, jos se on "pakkoseksiä" eikä tunnu hyvältä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tosiasiassa synnytyksen käynnistää oksitoniini -hormoni, joka on ns. mielihyvähormoni. Synnytys voi käynnistyä myös nännejä hieromalla tai muuten, kun oksitoniinia aivoista erittyy. Sperma ei synnytystä käynnistä eikä seksikään, jos se on "pakkoseksiä" eikä tunnu hyvältä.

Tiedä sitte.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Marya:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Tiedä sitte.. :D

Piti tuohon siis lisäämäni että oon lukenu että sperma sisältää oksitosiini-hormonia joka näin edesauttais kohdunsuun tilannetta...
Mene ja tiedä... :)

Yhteistyössä