Uskotteko niihin USAn terroristi-iskuihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TooQT2BSTR8
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

TooQT2BSTR8

Aktiivinen jäsen
13.02.2008
3 251
0
36
Tossa kipeenä ollessa tuli vietettyä aikaa koneella ja vuosipäivän kunnialksi selvittelin sitten noita WTC-iskuja. Löyty kyllä semmoista matskua, et nyt sais aika hyvät todisteet löytyä et uskoisin niitten olevan terroristien ( Al Qaida) tekemiä. Enempi vaikuttaa siltä et jenkit ahneuksissaan käyttivät iskuja vain tekosyynä aloittaa sota öljystä ja itse tekivät ne iskut.
Mitäs te muut? Uskotteko te et iskujen takana on sisäpiiri vai uskotteko sen, mitä jenkit yrittävät kovasti vakuutella?

Sisäpiirin hommia. Mulle riitti se kun katsoin sen Michael Mooren dokkarin kys. aiheesta. Siinäkin moneen kertaan TODISTETTIIN Bushin omat kytkökset Bin Ladenin sukuun, öljy-yhtiöihin jne. Eli terrori-iskujen ja Irakin sodan avulla Bush itsekin vaurastui miljoonilla.

Oli oikein kuvia kun Bush on illallisella bin ladenin kanssa... Miksi suuri yleisö ei näitä faktoja huomioi? Ihmetyttää vaan...

Se Loose Change(?)-dokkari oli kyllä melko vaikuttava.
Tuli vissiin vasta telkkaristakin. Miten tyhmiä jenkit on, jos ne nielee kaiken sen paskan mitä media syöttää herrojen käskemänä? Mä en käsitä, miten kukaan voi enää uskoa iskujen olleen ulkopuolisten tekosia....

Yhteistyössä