• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

Uskotteko, että oon nyt ekaa kertaa yön yli erossa lapsestani (3v2kk)?

  • Viestiketjun aloittaja HuiKauhia
  • Ensimmäinen viesti
HuiKauhia
Pamahti vaan yhtäkkiä mieleen, että noinhan se on :) Mies lähti ekaa kertaa kaksin pojan kanssa mummilaan toiselle puolelle Suomea. Vähän tuntuu kyllä hassulta... vois vaikka tehdä Cosmopolitanin (tuplana) ja vetää bikinit päälle ja mennä pihalle lojuun kaikessa rauhassa... outoa :D Oikeestaan aika kivaa :D
 
HuiKauhia
Alkuperäinen kirjoittaja viillettäjä pihapiirissä:
no uskotko, että mä olen lähdössä yksin lomalle eka kerran kahteenkymmeneen kolmeen vuoteen niin, että minulla ei ole laplsia mukana
En usko. Pitäskö :D
Ei kun oikeesti, hyvää matkaa :) naatiskele omasta rauhasta!
 
HuiKauhia
Siks mää vaan ton kirjotin, kun kuulostaa, et ihan KAIKKI on viettäny vaik sun mitä baari-iltoja tyttöjen kanssa tai reissuja kaksin miehen sä kanssa, kun lapsi on ollut vauvaikänen. Mä en vaan koskaan oo päässy mihkään, niin oon nyt ihan täpinöissäni :D
 
En mäkään ole ollut erossa isommasta kun sen että olin synnyttämässä kakkosta ja ikää tuolloin oli esikoisella jo yli 3v reilusti.Ja nyt kun esikoinenkin jo 6v niin ei olla oltu erossa ollenkaan taas lapsista 3v.Joten uskon helposti ja outoahan se on kun ei ole tottunut =)
 

Yhteistyössä