Meillä oli 17 aviovuotta takana yhteisiä vuosia parikymmentä. Minulle tuli varmaan 35:den kriisi ja tunsin tukehtuvani,, pakko päästä pois. Lapset jo aika isoja ja jotain kaipasin, niinpä erosimme.Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:Kohta kakskyt vuotta takana, joten eiköhän tässä pärjätä jatkossakain!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Jo useamman vuoden olen antanut anteeksi erilaisia pettämisiä, lyöntejä, alistamista ym. Nyt olen henkisesti ihan lopussa enkä jaksa enää välittää hänen tekemisistään. Silloin hengitän vapaasti kun hän on poissa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:onpas sulla hyvä asenne!Alkuperäinen kirjoittaja tytön äiti:Itse en.
Vielä jonakin päivänä kun olen tarpeeksi rohkea haen eroa. Vielä joskus se päivä koittaa.
En vain uskalla ottaa sitä eroaskelta vaikka se olisi minulle ja lapselleni uusi parempi alku.
Noinhan ne menee uset liitot, kulissit täytyy pitää pystyssä vaikka miten huonosti menisi ja lapset kärsivät.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Jo useamman vuoden olen antanut anteeksi erilaisia pettämisiä, lyöntejä, alistamista ym. Nyt olen henkisesti ihan lopussa enkä jaksa enää välittää hänen tekemisistään. Silloin hengitän vapaasti kun hän on poissa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:onpas sulla hyvä asenne!Alkuperäinen kirjoittaja tytön äiti:Itse en.
Vielä jonakin päivänä kun olen tarpeeksi rohkea haen eroa. Vielä joskus se päivä koittaa.
En vain uskalla ottaa sitä eroaskelta vaikka se olisi minulle ja lapselleni uusi parempi alku.
Oliko se ero mielestäsi jälkikäteen ajateltuna ihan 100% loppuun ajateltu ja tarpeellinen?Alkuperäinen kirjoittaja eräs:Meillä oli 17 aviovuotta takana yhteisiä vuosia parikymmentä. Minulle tuli varmaan 35:den kriisi ja tunsin tukehtuvani,, pakko päästä pois. Lapset jo aika isoja ja jotain kaipasin, niinpä erosimme.Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:Kohta kakskyt vuotta takana, joten eiköhän tässä pärjätä jatkossakain!
Muutamia kokeiluja takana mutta edelleen olen yksin tai siis olenhan kuopuksen saanut mtta en ole halunnut kenenkään kanssa muuttaa yhteen ja vuosia on yhtä paljon mennyt kuin aviovuosia.
sama täällä!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kyllä, koska jo reilut 20v. on takana, niin mitäs sitä hyvää vaihtamaan...